NOD September 2023

Mijn ovulatie was een aantal dagen later dan verwacht. Dus mijn NOD schuift op naar 4 oktober.

Ik slik overigens sinds deze cyclus Vitex Agnus Castus, met name om de luteale fase wat in balans te brengen. Heb namelijk al best lang last van spotting rond 7 dagen na mijn ovu en dat kan door een laag progesteron gehalte komen. Maak me wel een beetje zorgen of dit negatief effect kan hebben op de innesteling.

Iemand van jullie met een soortgelijke ervaring?
 
Ik heb sinds 2 dagen een beetje last van kramp in m’n buik, maar niet echt ongesteldheidskramp. Ook wat steken gehad onderin, dus ben heel benieuwd!
Ik hoop dat ik nog kan wachten tot zaterdag of zondag met testen, heb ze in ieder geval nog niet in huis
 
Mijn ovulatie was een aantal dagen later dan verwacht. Dus mijn NOD schuift op naar 4 oktober.

Ik slik overigens sinds deze cyclus Vitex Agnus Castus, met name om de luteale fase wat in balans te brengen. Heb namelijk al best lang last van spotting rond 7 dagen na mijn ovu en dat kan door een laag progesteron gehalte komen. Maak me wel een beetje zorgen of dit negatief effect kan hebben op de innesteling.

Iemand van jullie met een soortgelijke ervaring?
Ooh fijn dat je het zegt want ik heb daar ook last van! Toevallig in augustus onderzoeken gehad bij de gynaecoloog alles was goed gelukkig en het werd geschoven op ovulatie bloeding/hormonaal. Bij mij is het echt meestal dag 17/18/19 maar toen ik vroeg of ik daar zelf iets aan kon doen was het antwoord “nee” nou zijn die artsen vaak niet van de alternatieve zorg maar heb zelf het supplement Femme van vitakruid besteld en slik ik sinds start van mijn menstruatie en tot nog toe geen bloeding zit vandaag op dag 19 dus nog even spannend. Al heb ik nu wel buikgriep van mijn dochtertje gekregen dus hopelijk heeft dat geen effect op een evt innesteling want we hebben goed geklust afgelopen dagen :p. We wachten het af ben benieuwd wat dat supplement voor jou doet!
 
Laatst bewerkt:
Mijn eisprong was een paar dagen eerder, mijn Nod is tussen vandaag en zondag....

Ik vertouw mijn symptomen niet meer en ga ook niet meer vroeg testen.... ik wil geen witte negatief test meer zien....

Ik wacht gewoon af wat deze weekend gebeurt

Hopelijk krijgen we minimaal 1 positieve test in deze groep....
 
Ah nog niemand een positieve test?
Ik ben bang dat het bij mij ook niks is. Of ik word morgen gewoon ongesteld of mijn cyclus is langer denk ik... Gister een vroegtest gedaan en die was negatief
 
Ik ben helaas ongesteld geworden, onderzoeken van volgende maand afwachten dan maar....

@
Drey
Hartelijk gefeliciteerd, ben blij dat tenmiste 1 persoon in de groep goed nieuws heeft deze maand... Hopelijk heb je over 9 maanden een mooie wonder in je armen...
 
Terug
Bovenaan