NOD September 2023

Bedankt voor je berichtje Stabij. Helaas ben ik gisteren wederom ongesteld geworden. Enorme teleurstelling en ook erg verdrietig. Hoe waren je onderzoeken gegaan? Ik heb nu eerst maandag de intake bij de gynaecoloog dus ben heel benieuwd wat ze gaan vragen en hoe het er daarna uit gaat zien.
Alle onderzoeken zijn goed, dus we mogen een half jaar uitblijven!

@Drey ik heb altijd klachten waarvan ik denk, ik kan wel eens zwanger zijn. Menstruatie is dan inderdaad teleurstellend. Ik denk bij mezelf altijd: het is mogelijk dat je niet zwanger bent. Maar ik voel het echt, dus ik het niet uitzetten ofzo.
Het kan natuurlijk dat je lichaam aan het voorbereiden is op een zwangerschap, maar dat de innesteling verkeerd gaat.
Ik ben nu bijvoorbeeld behoorlijk misselijk na het eten (al een paar dagen), last van een opgeblazen buik (lijk 3 maanden zwanger) en wat krampjes onderin mijn buik. Ik laat het maar gewoon gebeuren en ben gewoon heel teleurgesteld als ik ongesteld word. Op die manier probeer ik het los te laten.
 
  • Leuk
Waarderingen: Drey
Hoi allemaal,

Ik twijfelde om t verhaal hier te droppen, maar ik merk dat ik t fijn vind om t ergens kwijt te kunnen en misschien zal dit voor meerdere mensen herkenbaar zijn.

Mijn hoofd maakt wat overuren vandaag…
Wij zitten nu in ronde 7 om zwanger te worden. In het begin waren we er heel losjes in en wou ik vooral weten hoe lang mijn cyclus is, gebruik al jaren geen hormonale voorbehoedsmiddelen meer en merkte altijd aan de symptomen wanneer mijn menstruatie kwam. Echter was mijn cyclus in t begin 39 dagen, ik had niet gedacht dat die zo lang zou zijn. Inmiddels is ie sinds 3 maanden rond de 32 dagen, dus dat is prettig!

Al deze voorgaande pogingen heb ik ook op misschien 1x na geen symptomen gehad van een mogelijke zwangerschap en was ik ook niet verbaasd, maar natuurlijk wel teleurgesteld wanneer we een negatieve test in de handen hadden.
Juist nu ik er deze maand minder mee bezig ben door nieuwe baan en veel dingen die gepland stonden, heb ik sinds maandag plots veel “verdachte” klachten, die ik van voorgaande maanden niet ken. Maandag en dinsdag ben ik niet fit geweest (koorts) , waarbij ik veel rugpijn had en trekkend gevoel over mijn buik. Sindsdien heb ik een weeïg gevoel , dit komt en gaat met vlagen. Heb ik veel oprispingen, hoofdpijn en sinds gisteren heb ik af en toe steken in mijn L-borst en vandaag ineens steken in mijn L-lies, paar dagen terug leek ik ook een blaasontsteking te krijgen maar dat is gelukkig weer weggetrokken.
De klachten zijn ook weer niet dusdanig duidelijk en aan de vroege kant? Met name de koorts is bijna 2 weken voor NOD en ‘t kan natuurlijk door de koorts een mindere weerstand hebben waardoor ik van alles voel.
Nu blijt t vandaag dus veel in mijn hoofd rondspoken, mijn nod is pas 24-09 en weet ook niet of je zo vroeg al symptomen kan hebben? Ene kant ben ik ook bang dat de symptomen dadelijk weer wegtrekken en andere kant als t blijft lijkt t mij voor de eerste keer wel echt spannend om te testen en teleurstellend als t dan niet zo is…

Haha sorry voor t kijkje in mijn hoofd vandaag met dit lange verhaal. Vanaf morgen ook weer wat meer afleiding met werk e.d hoop ik.

Maar doet dit ook zoveel met jullie als jullie dingen voelen? En hoe laten jullie dit een beetje los?
Alvast bedankt :)
Hi!
Mijn nod is 25/09, maar ik heb ook eigenlijk al sinds vorige week ook kwaaltjes die erop lijken. Trekkend gevoel in onderbuik, vorige week hele week misselijk, opgeblazen buik. Nu beginnen borsten zeer te doen maar misselijkheid is weg. Spannend hè! Volgens mij kun je al wel vroege kwaaltjes krijgen. Vriendin van mij had een dag na de ovulatie al kwaaltjes. Wanneer ga je testen?
 
  • Leuk
Waarderingen: Drey
Hi!
Mijn nod is 25/09, maar ik heb ook eigenlijk al sinds vorige week ook kwaaltjes die erop lijken. Trekkend gevoel in onderbuik, vorige week hele week misselijk, opgeblazen buik. Nu beginnen borsten zeer te doen maar misselijkheid is weg. Spannend hè! Volgens mij kun je al wel vroege kwaaltjes krijgen. Vriendin van mij had een dag na de ovulatie al kwaaltjes. Wanneer ga je testen?
Voor jou dus ook nog een spannende week! Mijn nod is de 24e. Merk nu wel sinds gisteren dat de genoemde symptomen wat afnemen, dus nu maar ongeduldig afwachten haha.
 
Ik ben super benieuwd, zitten tussen deze NODs positieve testen?
Misschien staat het al wel tussen de reacties maar beetje onoverzichtelijk. Ben heel benieuwd!! :)
9 september - Fingers.crossed
12 september - Force
14 september - Kiki1995
16 september - Dex_88
17 september - Felies, f_RsRO1
 
Ik ben super benieuwd, zitten tussen deze NODs positieve testen?
Misschien staat het al wel tussen de reacties maar beetje onoverzichtelijk. Ben heel benieuwd!! :)
9 september - Fingers.crossed
12 september - Force
14 september - Kiki1995
16 september - Dex_88
17 september - Felies, f_RsRO1

Snel teruggelezen had ik wel gezien dat force en Kiki helaas ongesteld waren geworden
 
Ik ben super benieuwd, zitten tussen deze NODs positieve testen?
Misschien staat het al wel tussen de reacties maar beetje onoverzichtelijk. Ben heel benieuwd!! :)
9 september - Fingers.crossed
12 september - Force
14 september - Kiki1995
16 september - Dex_88
17 september - Felies, f_RsRO1
Ik ben de 16e helaas ongesteld geworden. Ik ga voor de volgende ronde
 
Terug
Bovenaan