NOD September 2023

@Mandy wanneer is je nieuwe NOD denk je?

Ik heb zojuist de NOD’s weer toegevoegd aan het eerste bericht, had even wat berichten gemist

@Daani hoe is het met jou? Gisteren was je NOD toch?
Sorry had even niet meer op dit forum gekeken maar mijn menstruatie was op 4 september begonnen dus helaas! Ik start denk ik donderdag 14/9 met ovulatie testen en mijn NOD is dan rond 2 oktober gok ik!

Succes iedereen ik duim voor jullie!
 
Hallo allemaal,


Ik heb in het verleden vaak naar antwoorden gezocht op dit forum. Mijn vriend en ik (27 jaar) zijn nu iets langer dan een jaar bezig voor ons eerste kindje en hebben maandag 18 september afspraak in het ziekenhuis voor verder onderzoek. Zaad van mijn vriend is al onderzocht en dat is verder goed.

Ik heb 14 september mijn NOD.
Omdat het elke maand voor mijn NOD weer zo onwijs spannend is en ik vaak enorm teleurgesteld ben als het weer niet gelukt is plaats ik toch even een bericht op het forum. Ook om ervaringen van anderen te lezen.
NOD komt weer dichtbij en merk dat ik er weer heel veel mee bezig ben. Ergens toch weer de angst dat het weer niet gelukt is. Kan hier erg onzeker en verdrietig om worden maar zal vast niet de enige zijn.

Groetjes
 
Hallo allemaal,


Ik heb in het verleden vaak naar antwoorden gezocht op dit forum. Mijn vriend en ik (27 jaar) zijn nu iets langer dan een jaar bezig voor ons eerste kindje en hebben maandag 18 september afspraak in het ziekenhuis voor verder onderzoek. Zaad van mijn vriend is al onderzocht en dat is verder goed.

Ik heb 14 september mijn NOD.
Omdat het elke maand voor mijn NOD weer zo onwijs spannend is en ik vaak enorm teleurgesteld ben als het weer niet gelukt is plaats ik toch even een bericht op het forum. Ook om ervaringen van anderen te lezen.
NOD komt weer dichtbij en merk dat ik er weer heel veel mee bezig ben. Ergens toch weer de angst dat het weer niet gelukt is. Kan hier erg onzeker en verdrietig om worden maar zal vast niet de enige zijn.

Groetjes
Heel begrijpelijk dat je teleurgesteld bent als het niet is gelukt, dat heb ik ook! Elke maand hoop je er toch weer op en het is ook echt balen als het weer niet lukt.
Hopen dat de onderzoeken verder ook allemaal goed zijn! Ik heb zelf net alle onderzoeken erop zitten, dus mocht je ergens vragen over hebben kan je altijd een bericht doen
Ik heb je NOD toegevoegd aan het lijstje!
 
Waarschijnlijk zullen idd de meeste dat wel hebben ( ik zelf ook ;) )maar gewoon met goede moed verder gaan en het soms beetje loslaten ( word mij altijd gezegd omdat ik er soms miss teveel mee bezig ben :rolleyes:)
 
Heel begrijpelijk dat je teleurgesteld bent als het niet is gelukt, dat heb ik ook! Elke maand hoop je er toch weer op en het is ook echt balen als het weer niet lukt.
Hopen dat de onderzoeken verder ook allemaal goed zijn! Ik heb zelf net alle onderzoeken erop zitten, dus mocht je ergens vragen over hebben kan je altijd een bericht doen
Ik heb je NOD toegevoegd aan het lijstje!
Bedankt voor je berichtje Stabij. Helaas ben ik gisteren wederom ongesteld geworden. Enorme teleurstelling en ook erg verdrietig. Hoe waren je onderzoeken gegaan? Ik heb nu eerst maandag de intake bij de gynaecoloog dus ben heel benieuwd wat ze gaan vragen en hoe het er daarna uit gaat zien.
 
Hoi allemaal,

Ik twijfelde om t verhaal hier te droppen, maar ik merk dat ik t fijn vind om t ergens kwijt te kunnen en misschien zal dit voor meerdere mensen herkenbaar zijn.

Mijn hoofd maakt wat overuren vandaag…
Wij zitten nu in ronde 7 om zwanger te worden. In het begin waren we er heel losjes in en wou ik vooral weten hoe lang mijn cyclus is, gebruik al jaren geen hormonale voorbehoedsmiddelen meer en merkte altijd aan de symptomen wanneer mijn menstruatie kwam. Echter was mijn cyclus in t begin 39 dagen, ik had niet gedacht dat die zo lang zou zijn. Inmiddels is ie sinds 3 maanden rond de 32 dagen, dus dat is prettig!

Al deze voorgaande pogingen heb ik ook op misschien 1x na geen symptomen gehad van een mogelijke zwangerschap en was ik ook niet verbaasd, maar natuurlijk wel teleurgesteld wanneer we een negatieve test in de handen hadden.
Juist nu ik er deze maand minder mee bezig ben door nieuwe baan en veel dingen die gepland stonden, heb ik sinds maandag plots veel “verdachte” klachten, die ik van voorgaande maanden niet ken. Maandag en dinsdag ben ik niet fit geweest (koorts) , waarbij ik veel rugpijn had en trekkend gevoel over mijn buik. Sindsdien heb ik een weeïg gevoel , dit komt en gaat met vlagen. Heb ik veel oprispingen, hoofdpijn en sinds gisteren heb ik af en toe steken in mijn L-borst en vandaag ineens steken in mijn L-lies, paar dagen terug leek ik ook een blaasontsteking te krijgen maar dat is gelukkig weer weggetrokken.
De klachten zijn ook weer niet dusdanig duidelijk en aan de vroege kant? Met name de koorts is bijna 2 weken voor NOD en ‘t kan natuurlijk door de koorts een mindere weerstand hebben waardoor ik van alles voel.
Nu blijt t vandaag dus veel in mijn hoofd rondspoken, mijn nod is pas 24-09 en weet ook niet of je zo vroeg al symptomen kan hebben? Ene kant ben ik ook bang dat de symptomen dadelijk weer wegtrekken en andere kant als t blijft lijkt t mij voor de eerste keer wel echt spannend om te testen en teleurstellend als t dan niet zo is…

Haha sorry voor t kijkje in mijn hoofd vandaag met dit lange verhaal. Vanaf morgen ook weer wat meer afleiding met werk e.d hoop ik.

Maar doet dit ook zoveel met jullie als jullie dingen voelen? En hoe laten jullie dit een beetje los?
Alvast bedankt :)
 
Terug
Bovenaan