Sorry had even niet meer op dit forum gekeken maar mijn menstruatie was op 4 september begonnen dus helaas! Ik start denk ik donderdag 14/9 met ovulatie testen en mijn NOD is dan rond 2 oktober gok ik!
Succes iedereen ik duim voor jullie!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Sorry had even niet meer op dit forum gekeken maar mijn menstruatie was op 4 september begonnen dus helaas! Ik start denk ik donderdag 14/9 met ovulatie testen en mijn NOD is dan rond 2 oktober gok ik!
Heel begrijpelijk dat je teleurgesteld bent als het niet is gelukt, dat heb ik ook! Elke maand hoop je er toch weer op en het is ook echt balen als het weer niet lukt.Hallo allemaal,
Ik heb in het verleden vaak naar antwoorden gezocht op dit forum. Mijn vriend en ik (27 jaar) zijn nu iets langer dan een jaar bezig voor ons eerste kindje en hebben maandag 18 september afspraak in het ziekenhuis voor verder onderzoek. Zaad van mijn vriend is al onderzocht en dat is verder goed.
Ik heb 14 september mijn NOD.
Omdat het elke maand voor mijn NOD weer zo onwijs spannend is en ik vaak enorm teleurgesteld ben als het weer niet gelukt is plaats ik toch even een bericht op het forum. Ook om ervaringen van anderen te lezen.
NOD komt weer dichtbij en merk dat ik er weer heel veel mee bezig ben. Ergens toch weer de angst dat het weer niet gelukt is. Kan hier erg onzeker en verdrietig om worden maar zal vast niet de enige zijn.
Groetjes
Bedankt voor je berichtje Stabij. Helaas ben ik gisteren wederom ongesteld geworden. Enorme teleurstelling en ook erg verdrietig. Hoe waren je onderzoeken gegaan? Ik heb nu eerst maandag de intake bij de gynaecoloog dus ben heel benieuwd wat ze gaan vragen en hoe het er daarna uit gaat zien.Heel begrijpelijk dat je teleurgesteld bent als het niet is gelukt, dat heb ik ook! Elke maand hoop je er toch weer op en het is ook echt balen als het weer niet lukt.
Hopen dat de onderzoeken verder ook allemaal goed zijn! Ik heb zelf net alle onderzoeken erop zitten, dus mocht je ergens vragen over hebben kan je altijd een bericht doen
Ik heb je NOD toegevoegd aan het lijstje!