NOD September

@lindamam ik heb er zelf geen ervaring mee, maar heb het wel vaker gehoord dat je wat bloedverlies kan hebben van je eisprong 

Hi lindamam,

Ja dat heb ik afgelopen cyclus gehad! Super verwarrend, maar mijn cyclus is sws een beetje van slag sinds m’n vaccinatie haha

Oké kon m’n nieuwsgierigheid toch niet meer bedwingen, heb weer een test gedaan. Ook weer een 25 mIU, had ik nog liggen toevallig. Negatief getest helaas, tot dat ik net weer keek ( ja weet dat je hem niet mag aflezen na 5 min) maar naar mijn weten zijn indrooglijnen grijs? Deze is toch echt roze.. helaas 1,5 uur na het testen. Word er zo moedeloos van, wil gewoon dat m’n menstruatie doorzet of dat het nu klaar is met deze buikpijn ? sorry moet het even van me afschrijven ?

https://ibb.co/gZb2ST7

Ohhh Julia wat een onzekerheid en mindfuck he.. officieel natuurlijk niet geldig. Maar denk dat er óf een zwangerschap heeft gezeten en dat er dus nog HCG in je urine zit óf je bent er gewoon vroeg bij en gaat t streepje nog oplopen (binnen de afleestijd).
Dagen kunnen dan zo zo lang duren he.
Morgenvroeg nog maar een testje? (Ofja nog beter zou zijn over 2 dagen maarja, dat is een eeuwigheid)

Oke ik voel me al de hele ochtend een beetje raar... kwartiertje geleden dus pas ontbeten en nu misselijk..... ben nooit misselijk ? tenzij ik migraine heb en dat is niet het geval... morgen ochtend toch maar even een testje doen ? NOD is vrijdag... 

@ Juliatje en Sunny, bedankt voor jullie antwoord. Ik dacht zelf ook een ovulatiebloeding. Maar nu heb ik vanaf gisterenmiddag geen bloed meer gezien en nu net, 24 uur later, weer een beetje bij afvegen.

Juliatje; precies wat Leeuwin zegt denk ik ook. Het lijkt mij echt geen indroogstreep. Ik heb deze testen zoo vaak gebruikt, nog nooit een
indroogstreep gezien als ik geen hcg in mijn lichaam had.

Terug
Bovenaan