NOD September

Hii dames, ik heb een vraagje: kan je een vroege eisprong hebben? Mijn cyclus is altijd regelmatig geweest 27/28 dagen. Ik heb tijdens 2 van mijn cyclussen ovulatie testen gebruikt. Wat mij opvalt is dat de ovulatie test 4 dagen na mijn menstruatie knal kleurt. Dit betekent dat mijn ovulatie dan op dag 12 of 13 is van mijn cyclus. 

Vandaag zit ik op dag 9/10 dpo dan en voel al de hele dag rechterkant van mijn lies steekjes en beetje zeurende gevoel rechts in mijn baarmoeder. Iemand die dit ook heeft gehad of  misschien weet wat het kan zijn? 

@Juliatje, dat is helemaal niet gek hoor zijn er genoeg waarbij dat lukt. Bij mij is dat ook vaak dat het even stopt en dan los barst, irritant want je blijft dan toch nog hoop houden al weet je eigenlijk wel beter. 
@Sunny A, bij je eerste kindje had je dat toen ook? En het is toch gelukt? Dan is dat het bewijs dat je het helemaal niet perse moet loslaten haha vind ik eigenlijk wel een geruststellend gevoel :) Ik zou gewoon lekker testen als dat je rust geeft hoor!
@Roosje, het zou best kunnen dat het eens een keer afwijkt. Had ik ook deze afgelopen twee cyclussen (ik denk zelf door vaccinatie). Vertrouw op je lichaam zou ik zeggen en als je meer zin hebt in seks of andere afscheiding dan maak het alvast gezellig.

@IsaV mijn ovulatie was 27/28 augustus dat was dag 12/13 van mijn cyclus en we hebben het toen ook gezellig gemaakt. Nu ben ik dus ongeveer 11 dagen verder na mijn ovulatie en vraag me af wat die steken zijn.. zondag is mijn NOD. Heb eerder mk gehad en dat maakt mij soms zo onzeker.?

@IsaV ja is zeker gelukt, in ronde 7 toen... echter dacht ik die ronde dat ik echt niet zwanger kon zijn, want we hadden het maar 1x gezellig kunnen maken toen 5 dagen voor mijn verwachte menstruatie... ik ben er die ronde dus totaal niet mee bezig geweest... ? ging ook een weekendje weg met mijn NOD, geen test mee genomen, want ik kon onmogelijk zwanger zijn... dus was erg verbaasd dat mijn menstruatie niet kwam dat weekend ? 

Ik snap er niks meer van, sinds gistermiddag alleen nog maar lichtbruine afscheiding ipv donkerbruine ? geen rood bloed te bekennen… m’n lichaam houdt me voor de gek denk ik? Heb liever dat het nu gewoon doorzet

Hi Kimmmm,
Neee nog niet.. want het is toch elke keer vervelend als je een negatieve test in handen hebt. Ben nu lekker aan het sporten, ook goede afleiding. Ga vanavond of morgenvroeg weer testen, alleen opzoek naar een gevoelige test.. van 10 mIU.. die van de action zijn hier al weken uitverkocht helaas! Hoe is het bij jou? Nogmaals gefeliciteerd ?

Terug
Bovenaan