NOD September

Wat een spanning allemaal. Ik verwacht nu rond of vlak voor mijn eisprong te zitten. Het is de eerste ronde na stoppen met de pil, dus weet mijn cyclus nog niet. Maar mijn 3 jongens zijn alle 3 gelijk na het stoppen met de pil verwekt, dus hou goede hoop dat mijn lichaam nog werkt en ga er positief in.
Beetje zeurderige pijn rechts onderin mijn buik...
Irene 

Hi meiden,

Hier de situatie nog onveranderd. Wel wat krampjes (maar geen menstruatie pijn meer). Wel nog steeds lichtbruine afscheiding.. en zet dus nog steeds niet door.
Vanochtend een test gedaan, en was na een half uur weer een streepje zichtbaar. Had gehoopt op geen streepje, want dit geeft me steeds weer hoop ? terwijl ik gewoon ongesteld ga worden denk ik.

https://ibb.co/M1ZKbZK

@juliatje jeetje wat irritant ? zou fijn zijn als je snel gewoon duidelijk hebt! want nu word je steeds tussen hoop en vrees heen en weer geslingerd..

@lindamam dankjewel!! Ik durf er eigenlijk niet op te hopen ? het is pas ronde 1 zou wel heel bizar zijn... 

Nevermind meiden, net wezen hardgelopen en bloedverlies is nu roze/bruin… breekt dus helaas wel door! Doe morgen gewoon nog voor de zekerheid een test, ander merk dit keer. Thanks for the support girls ?

Terug
Bovenaan