NOD September

@Poffertje dat is geweldig nieuws! Ik denk dat na een Pos ovulatietest binnen 1 of 2 dagen je eisprong is dus ik zou dan 15 dagen erbij optellen. 


@Froezel Yes gefeliciteerd! 


@emmyy Jaa ik zie hem ook. Proficiat!
 
@Froezel ik ben wel benieuwd, omdat jullie ook al lang bezig waren voorheen. Heb je nu iets anders gedaan? Omdat het nu wel lukt.
 
sluit me ook aan! 
NOD 30 sep (1 okt)
 
Ongeveer op 4/5 DPO tot 7 DPO een beetje lichte menstruatie steekjes kraampjes gehad / weeïg gevoel, en nu helemaal nergens geen last van , op witte afscheiding na vanaf ongeveer eisprong 
 
pas ronde 2 maar hoop het zo ?
 
1e ronde werd ik misselijk in de auto maar toch ongesteld geworden.. deze keer niet gehad.. 
 
@IsaV ik heb deze rond voor het eerst met de ovulatietesten van Clear Blue getest: de paarze. Ik gebruikte vaak de testen van de Action maar ik vond dat streepje aflezen heel lastig. Met CB is het heel duidelijk: wel of geen smiley. Het bleek dat mijn vruchtbare periode later begon dan in de app. Het is sowieso een lucky shot natuurlijk maar de timing kun je dan wel inschatten. En met 4 vruchtbare dagen i.p.v. 2 kun je nog beter plannen/ het gezellig maken. Ik hoop dat het bij jullie ook snel raak is, en bij de rest van de dames natuurlijk ook.

Oja, ik ben er wel echt bijna de hele maand mee bezig. Loslaten vond ik heel moeilijk. Knap van de dames die dat wel kunnen!
 
Balen zeg leewin, het blijft lastig.

Normaal kan ik de klok erop gelijk zetten, vanochtend geen menstruatie, dus even een test gedaan die was negatief. Ondertussen al twee dagen misselijk. Nu maar wachten op m'n menstruatie.
 
Dag lieve mensen, 
mag ik mij bij jullie aansluiten? Ik zou gisteren (22-9) mijn NOD hebben, maar niet ongesteld geworden. De testen allemaal positief, niet geheel gepland maar zeker gewenst en welkom. Nog steeds in shock maar wel ontzettend blij. 
 
@Mars, spannend!
@Leeuwin, rottig zeg :( even lekker balen nu idd.
@Paula'tje shit he dat gevoel dat je weet dat het alweer komt. Hier ook alweer :( 
@Helena, fijn om te weten dat je ook gewoon zwanger kunt raken als je er dus de hele maand mee bezig bent haha.
@Ltls, toch nog spannend hoor, het kan nog steeds toch?
@EmmaRB, gefeliciteerd.
 
Terug
Bovenaan