NOD September

Wij hebben ook niks bijzonders gedaan. De vorige maand speelde misschien de vakantie een rol maar dat werd een miskraam.
Nu ben ik er ook de hele maand mee bezig geweest. 
Ook ik heb clear blue ovulatie testen gebruikt eerst met de action en dan als de streep donkerder werd clear blue. 
Ik vind zo'n smiley ook net wat fijner.
Wel erg duur maar ja.
Dus er is goede hoop ook als het de hele dag in je hoofd zit ;).
 
Sluit me graag aan. Nod op 30 sep kan wat later worden ivm onregelmatigheid na vaccinatie.
We hebben al een dochter en sinds begin aug zijn we weer aan het proberen voor een 2de.
 
@IsaV we hebben inderdaad al een hoop voor onze kiezen gehad. Maar we blijven goede hoop houden.
Vandaag is mijn NOD, het is nog niet doorgezet maar het voelt wel alsof de menstruatie eraan zit te komen. We wachten het maar rustig af..... wie weet is het toch raak ?
 
wil het weekend eigenlijk testen maar ook weer niet ( zit dan op 11 dpo ) maar durf het niet.. omdat ik gewoon NIETS voel.. had wat menstruatie pijn om 5/6 dpo maar dat is ook weg ... geen pijn aan m'n borsten, niet moe maar juist meer energie .. en niet misselijk
 
 
 
@Froezel haha oke dat bied nog kansen dan lol. Bedoel je dat je door de vakantie lekker relaxed was en dat het toen lukte?
Die hoop had ik eigenlijk wel maar dat heeft niet mogen baten helaas bij mijn vakantie.
@Desy, je staat erbij!
@Mama'sTrots, nou idd zeg. Geen bloed is moed toch :)
@Mars, als je er veel aan denkt zou ik gewoon testen hoor. Er zijn mensen die niks voelen en toch zwanger zijn of mensen die van alles voelen en die niet zwanger zijn :) alles is mogelijk. Beter testen dan een strijd in je hoofd met jezelf vind ik altijd haha.
 
vandaag al getest met middag urine, niets gedronken nog.. en super negatief ? aangezien ik ook helemaal niks maar ook niks voel denk ik dat ik gewoon volgende week ongesteld word ... pfff wat kut dit zeg 
 
Aaah Mars wat vervelend.
maar geen bloed is moed! Ik weet niet of het toeval is of dat het echt werkt.. maar ik was de Davitamon mama gaan slikken (ik had die slechte batch die terug moest) ik slikte het pas een maandje, kon pas kwaad na jaren dus daar maak ik me niet zo druk om. Maar het was wel dus gelijk raak bij ons! Maar goed kan ook stom toeval zijn natuurlijk :) 
 
Terug
Bovenaan