NOD September

Heb je voor nod getest? Is altijd dan maar de vraag of je positief al test mocht je pril zwanger zijn. Eigenlijk is tot nod wachten of iets erna het beste.. maar ook lastig haha om geduld op te brengen ??
 
@isabell
 
ja ik moet volgende week donderdag ongeveer ongesteld worden .. dus misschien erg vroeg... ik merk dat ik gelijk chagrijnig er van ben maar het zegt dus eigenlijk nog niet veel... ?
 
@m28
 
Oh meen je niet! kan ik idd ook altijd nog proberen !
Ja klopt geen bloed is moed idd haha misschien toch nog maar ff positief blijven ?
 
Heb sinds gistermiddag vruchtbaar slijm, vandaag ook en wat buikpijn. Weet dat dit m’n ovulatie is, hopen dat ik niet te laat ben. M’n vriend zie ik morgenmiddag weer ? gebruik deze maand geen ovulatietesten, want werd er echt obsessief van hahah

Wat veel hartjes! ❤️ gefeliciteerd allen!
 
Mijn datum kan weg trouwens, ik heb geen eisprong gehad half september maar pas later in september. Komt omdat de medicijnen niks deden en verhoogd zijn. De hogere dosis heeft wel een eisprong opgeleverd. Mijn nieuwe NOD is pas in oktober. 
 
@mars ik denk idd dat je nog heeel vroeg bent ? geef de hoop niet op hoor. Geen bloed is moed.
@Juliatje succes en spannend hoor! Altijd de vraag hè of je nog op tijd bent had ik deze keer ook omdat ik volgens mij weer terug op mijn normale cyclus zit na vaccinatie. 


@Poffertje jammer maar gelukkig nu wel voor oktober! Zet m op ???
@Mama'sTrots verdorie shit zeg ?
@Chell hoe is het bij jou? 

 
Terug
Bovenaan