NOD September

@isav, hier helaas door naar ronde 15 ?
Nu eerst even lekker genieten van vakantie samen en morgen echt een dikke vette alcoholische cocktail ??
Hoe is't bij jou Isa? 
 
dames ik weet niet of jullie het herkennen en of het een goed teken is of niet... of ik denk teveel aan dat het goede dingen zijn, maar sinds vandaag heb ik als ik ga plassen een beetje een drukkend gevoel in mijn onderbuik, geen pijn maar drukkend met plassen, daarna heb ik er niet zo erg last meer van maar vooral met plassen. 
 
Herkent iemand dit? of ben ik mezelf wel gek aan het maken
 
Nou dames, 
Ik ging de dag na m'n 1e dag menstruatie op vliegvakantie en en ik was me bij vlagen toch misselijk de 1e 3 dagen.. De menstruatie begon ook met 2-3 dagen spotting en hij verliep echt heel anders dan normaal zonder in detail te treden. Enfin ik in Griekenland een zwangerschapstest gehaald maar de enige beschikbaar was 25 miu/l en die was op dag 4 'menstruatie' negatief. Toch dacht ik de hele tijd dit voelt en ziet er uit als een zeer vroege miskraam. Nu ben ik dus pas op dag 25 (!) aan het ovuleren dus nu weet ik het vrijwel zeker dat ik gewoon een vroege miskraam gehad heb... Dat is natuurlijk een groot nadeel van m'n zeer korte lf van 8 dagen het is pas achteraf te onderscheiden.
Ik heb dus ook geen NOD meer in september maar 4 oktober. 
 
@Paula'tje dat is wel een mooie instelling :) 
@Chell, he verdorie :( het is ons nog niet gegund.. Geniet maar extra hard van je vakantie! Dat is je wel gegund :D 
Hier ook sinds net weer bloedverlies helaas.. op naar ronde 13. 
@Mars, ik heb dat ook gehad (ook vaker) net na ovulatie. Ik had het idee dat het mijn blaas was of lichte blaasontsteking. Kan best zijn na al het gezellig maken. ;)
@Poffertje, geen ervaring met groter wordende tepels. 
Wat rot zeg @deedy :( hopelijk heb je er niet teveel last van. Sterkte hoor. 
 
Terug
Bovenaan