NOD September

Wauw gefeliciteerd Sanniiexx! Zo snel al weer ❤️ Dat het deze keer maar mag blijven plakken!
Spannend @Klijnnn! Dagje overslaan is idd wel handig dan zie je het hopelijk oplopen ??
 
Ik ben vandaag ingesteld geworden! Gelukkig veel sneller dan de volgende keer. Als ik deze cyclus wel een eisprong krijg, zal dat rond 10 september worden. Ben heel benieuwd of het deze maand gaat lukken!
 
Wouw Sannie wat goed, gefeliciteerd!
Goed begin van de maand, en dat nog voor ie is begonnen ?
Augustus was ook een goede maand (helaas niet voor ons) maar wel veel hartjes. Hopelijk sept ook een goede maand!

Ik heb mezelf voorgenomen om deze maand m’n nod eens af te wachten (is me nog nooit gelukt) maar ben nu sinds donderdagavond non stop misselijk, moe, futloos, lage rugpijn, puistjes op m’n kin. Kan elk moment van de dag slapen en maak nachten van zo’n 12 uur en voel me dan nog niet uitgerust. 2x eerder zwanger geweest in m’n leven en beide keren had ik dat maar wel pas ná 6 weken zwangerschap. Eerder van deze kwaaltjes nooit last gehad. Dus als ik me niet beter ga voelen komende dagen denk ik niet dat ik nog tot volgende week kan wachten. Vorige maand werd ik 1 dag te laat ongesteld, daardoor gaat m’n app meteen van een andere cyclus uit. Ik denk zelf dat m’n nod nu iets eerder is. Verwacht op maandag 6-9 ipv dinsdags. Maar geen ovu testen gebruikt dus zeker weten we het nooit. Wat duurt de tijd toch lang… (terwijl het zo snel gaat ?)
 
Ik doe weer mee. Hopelijk deze ronde raak. 
1e kindje, ronde 9, NoD nog onbekend. 


Vraagje, heeft iemand een tip hoe ik mijn cyclus van verkorten. Ik heb nu een cyclus van 34 tot 39 dagen. Vaak 39, vind dit echt behoorlijk lang. Heb al teunisbloemolie geprobeerd tot aan ovulatie en dit voor enkele maanden maar mijn cyclus blijft nog lang. 


alvast enorm bedankt! 
 
Terug
Bovenaan