NOD September

Hey lieve dames, vanochtend heb ik een digitale zwangerschapstest gedaan en die gaf aan zwanger!! 2-3 weken.
 
Ik wil alle dames die nog wachten heel veel succes wensen en de dames die al ongesteld zijn geworden of waar het wellicht bij gebeurt hou vol!! 
 
Ik snap niks meer van m’n lichaam, zit op dag 19 van m’n cyclus. Vorige week woensdag 24 augustus had ik een positieve ovulatietest. Ook wat last van spotting (normaal nooit tijdens m’n eisprong) vanochtend nog een negatieve ovulatietest, nu opeens veel witte afscheiding en buikpijn. Hoe groot is de kans dat ik nu alsnog ovuleer, als m’n test vanochtend negatief was?
 
Gefeliciteerd Klijnnn!

Hier vanmorgen stiekem getest. Nou ja, zo stiekem was het niet want ik wist al dat ik op 9dpo zou gaan testen.
Ik heb een dochter van september 2019, daarbij testte ik ook op 9dpo positief.

Ja, ook ditmaal positief. Ik had het niet verwacht, want ik voel echt 0,0 klachten en mijn temperatuur was niet anders dan normaal na een ovulatie. Stond met open mond naar die test te kijken vanmorgen ?.

Nu nog hopen dat hij blijft oplopen ?.
 
Gefeliciteerd @Klijnn en @mamavaneenmeisje! ❤️ 
Al veel ❤️jes al voor 1 september dat belooft wat ?
@Juliatje het lijkt me sterk als je test negatief is eigenlijk en vorige week positief  ?
@Poffertje, hopen op meer geluk en een knaller van een eisprong deze maand! 
 
Hoe bedoel je Isa?

Ja het voelt echt alsof ik ovuleer, qua buikpijn en afscheiding! Enige verschil is dat m’n borsten nu niet pijn doen… had liever dat m’n ei vorige week gesprongen was, ivm m’n partner die op zakenreis is (ja alweer) helaas! Ik heb net een test gedaan en die lijkt negatief… https://ibb.co/w4DK0sV

Dus ga er gewoon vanuit dat ik m’n ovulatie heb gehad vorige week. Alleen snap die buikpijn en afscheiding niet..
 
Hoi dames. Na wat vakantie te hebben gehad. Op de valreep van augustus toch nog een nieuwe NOD. Ging er om hangen vandaag of 1 sept
Rondje 15.
Maar ik heb een knallerd van een positieve test???
 
Vandaag bruinverlies 1 dag voor NOD.. Omdat m'n cyclus zo kort is kan het ook gewoon een innestelingsbloeding zijn op dag 9 dpo.. Ik haat deze dag.. Net als vorige maand. Wachten of het doorzet of niet. 
 
Terug
Bovenaan