NOD tussen 12 en 18 maart

Nou dames, vanaf nu is de wachttijd zo ongeveer begonnen:) Bij mij is het wachten inmiddels begonnen, weer twee spannende weken!!

@Suussske Ja hier ook.. inderdaad weer even spanning. Al moet ik zeggen dat ik wel een paar dagen eerder test dan op NOD. 
Zijn er nog meer meiden die mee wachten?

Hoi dames!
Ik ben nieuw op het forum, lees wel al een tijdje mee. Wij zitten nu in ronde 5 voor ons eerste kindje. En heb volgens mij rond 1 maart mijn eisprong gehad! Gisteravond kramp in mijn onderbuik/baarmoedermond gehad... vind het zo spannend en hoop dat het deze maand raak is! Heb rond 15 maart mijn NOD...
Groetjes Aaltsje

Hi Aaltsje, welkom!! En spannend he dat wachten. Ik ga voor je duimen dat het raak is!! Ik heb de 18e mijn nod. De timing was weer goed dus spannend spannend spannend!!

Oh de 12e dat is morgen! Ik duim voor je! 
Zowizo komt er een heel spannende week aan! Voelen jullie je anders? Last van symptomen?
Fijn weekend nog!!

Ben vandaag ongesteld geworden :( ik voelde me niet echt anders, had wel veel last van buikpijn. Had deze maand wel grotere hoop, want mijn vriend was er van overtuigd dat ik zwanger was. Normaal heeft ie het er niet echt over en vorige keer had ie ook gelijk, maar helaas.
Ik duim dat jullie meer geluk hebben!

Terug
Bovenaan