NOD tussen 12 en 18 maart

Hoi hoi, mh, ik zat bij je in het vorige forumgroepje en ik sluit hier weer aan.
Dit is ronde 5 voor ons eerste kindje. Nod is rond 13 maart. Helaas is mijn vriend nu op wintersport, dus ik hoop dat de eisprong net nog daarna valt. Anders verliezen we weer een ronde. 
@elle, wat spannend voor jou!
@sylvo, heftig, maar goed dat je zo positief weer doorgaat!

@Sylvio wat naar moet dat zijn voor je. Eerst geluk en dan zo n verdriet. Hopelijk is door je verhoogde HCG nu deze ronde goed en krijg je een positieve test. Ik duim voor je! 
@elle. Ook verschrikkelijk voor jou. Hopelijk is ook deze ronde voor jou positief! 
@gz ja is altijd spannend. We duimen maar weer. Gelukkig ga ik een week op wintersport en gaat de tijd een stukje sneller  
@suuske. Jammer dat we elkaar hier weer tegenkomen (ik bedoel jammer dat het niet gelukt is) hopelijk zitten we allemaal over 4 weken in een forum met uitgerekend op.... 
Heel veel succes met duimen allemaal en vooral het geduld opbrengen. 

@Sylvo dat kan ik me heel goed voorstellen. Hopelijk brengt maart niet alleen de lente :) 
@Suusske welkom! Balen dat het nog niet gelukt is maar hopelijk is de timing goed deze maand en is het raak!! 
@mh dat is wel super leuk en fijn inderdaad dat je er dan even iets minder mee bezig bent. 

Hoi dames! Ik meld me ook weer in deze groep aan, mijn NOD ligt ergens rond 11 maart als het goed is! Ronde 3 is het voor ons.
Even een andere vraag, wij gaan volgende week Sushi eten. Maar is dit eigenlijk verstandig om te doen of maakt het de eerste weken niet uit?

Hallo
Ik wil me ook graag aansluiten in dit groepje.
Mijn NOD ligt tussen de 8-12 maart. 2e ronde voor ons.
Erg spannend!!

@Loesz, in principe maakt dat (voor zover ik weet) nog niks uit zeker omdat het nog erg pril is (als het zo ver is)..

Groetjes

Heej meiden, 

Welkom! de spannende periode gaat weer bijna beginnen. 
@Loesz zoals ik het begrepen heb rauwe vis en rauw vlees kan een bacterie bevatten waardoor jijzelf ziek wordt en waardoor het vervolgens met een zwangerschap mis kan gaan. Het komt niet vaak voor maar ik neem zelf het zekere voor het onzekere :) hier op de paginas staat best veel info over voeding enzo. Veel succes!!
@Sasje, welkom en succes deze spannende 2 weken!!

Hebben jullie ervaring met temperaturen en ovulatietesten toevallig? 
Ik heb ovulatietesten van de action, maar die worden nooit donker. Ik zie wel een paar dagen een licht streepje, maar verder niets. Ook mijn temperatuur zegt niets, na de ovulatietesten zou het omhoog moeten gaan eigenlijk, maar tot op heden, nu dag 18, nog niet gestegen.. Ik word hier heel onzeker van.

@Suuske, ik gebruik de ovulatietesten van Sensitest. zij hebben ook extra gevoelige en zijn niet duur en makkelijk in gebruik. zij hebben ook een site met uitkomsten waarbij je je eigen uitkomsten kan vergelijken met andere en zelfs vragen kan stellen. Vond ik heel handig en fijn.  Ik heb verder geen ervaring met andere tests of met temperaturen, voor mij is het ook pas de 3e ronde :)

Terug
Bovenaan