NOD tussen 18-25 maart

Ik voel nog helemaal niks.. maar ik ga ervan uit dat het deze maand niet raak is aangezien ik tijdens mijn ovulatieperiode ziek was en maar 1x heb kunnen klussen?
@sylvo al een test gedaan?
 
Hoi, ik schrijf hier ook eventjes mee, Ik ben 8februari bevallen van mn sterrenkindje Jenayah met 23+5. 6 maart was ik weer begonnen met ovutestjes, en die was toevallig positief, kan zijn dat het de 5e, de streep nog donkerder was dan van de 6e. Die zondag er voor dus geklust om het zo te zeggen, en ik denk datk 20e mn menstruatie verwacht. Mocht ik niet ongesteld worden ga ik vrijdag testen. Ik probeer mezelf er niet zo mee bezig te houden :)
 
Ik heb wel getest, maar was met vroege test, heb dinsdag of donderdag Mn NOD (onduidelijk vanwege miskraam)... dus nog even afwachten. Test was negatief helaas :(
 
Jeetje wat heftig @Sylvo. Hopen dat deze keer raak is! 
Ik heb rond 6 april mijn nod waarschijnlijk. Ben nu nog mn eisprong aan het afwachten.
 
Hey dames,
 
Eergisteren getest en een duidelijk streep wij verwachten rond 20 nov ons 2e wonder!
Hoe is het met jullie?
Heel veel succes en hopelijk veel positieve testjes !
 
Liefs 
 
Gefeliciteerd Roswitha!! 
Sylvo, wat ontzettend naar! Hopelijk is het snel weer raak en is t een blijvertje! 
Ik zit nu 7 dpo, ik mag van mezelf morgen met zo'n extra vroege test testen. Dan 2 dagen voor NOD, maar omdat ik dus maar 11 dagen tussen eisprong en NOD heb zitten  (meestal...) is dat nog best vroeg na de eisprong...   ben benieuwd. Zou wel belachelijk snel na verwijderen van mirena zijn, maar tot nu toe was ik altijd direct zwanger.... Maar ben nu 9 jaar ouder dan de laatste keer ? t zal vast niet zo makkelijk meer gaan.   Dus ik reken op niks.
Oh...de klachtjes die ik vrijdag en zaterdag ochtend had zijn allemaal weer weg....  Dus dat voorspelt ook weinig goeds. 
 
Hoi allemaal ik heb misschien een hele domme vraag.. Maar ga hem toch stellen het is voor ons allemaal de eerste keer.
Ik zou de 23e op 28 dagen zitten dus zou dan denk ik ongeveer mijn menstruatie kunnen krijgen.  
Ik ben pas gestopt met de pil dus mijn niet pil ongesteld heid nog niet gehad.. 
Ik las op internet met zn scheetje dat je tussen dag 9 en 16 vruchtbaar bent..
Maar nu lees ik dat jullie ovulatie testen doen en dan op andere dagen vruchtbaar zijn.. ??
 
Liefs!
 
Terug
Bovenaan