NOD tussen 18-25 maart

ben er bang voor .. heb zoveel bloedverlies gehad vannacht en net weer. En ontzettend veel krampen Vanochtend nog een test gedaan ook positief en daarna meteen de vk gebeld ivm de bloedingen die zei dat ik even tot maandag moest afwachten weer testen als die dan positief is krijg ik diezelfde week nog een echo. Bah onzekerheid, 
wie weet spannend MartineR! 
Stelvio wat zenuwslopend allemaal en nogsteeds geen zekerheid wat vreselijk.. 
 
Heel veel sterkte vandaag Stelvio! Hoop dat ze je wat meer duidelijkheid kunnen geven.
Yoaja, dat klinkt niet echt fijn idd, snap dat je je zorgen maakt. Had je helder rood bloedverlies of wat meer bruinig? En ook stolsels erbij? Duim voor je dat het goed gaat! 
 
Het bloedverlies was meer bruinig dan echt rood.. Maargoed we wachten af kan twee kanten op!
Stelvio hoe is het gisteren gegaan? 
 
@Yoaja: spannend, ik duim voor je dat het goed zit!
Ik ben gisteren opnieuw naar huis gestuurd. Morgenochtend om 9 uur weer nuchter melden bij de polie gynaecologie. Dan eerst een bloedtest en vervolgens nog een inwendige echo. Ze kunnen nog steeds niks vinden terwijl mijn hcg wel iets blijft stijgen.. ze noemen het een ZOL (zwangerschap met onbekende locatie) Ik moet mijn lichaam goed in de gaten houden. Heb ik ineens bloedverlies of erge krampen dan moet ik meteen bellen naar het ziekenhuis. De kans bestaat dat een eileider kan knappen en dan moet je binnen een half uur geholpen worden anders ben je in levensgevaar. Ik vind het nogal wat... voel me nog steeds zwanger (door het hormoon natuurlijk) maar ik wil dat dit nu zsm stopt. 
Hopelijk vinden ze morgen wel iets want dan kunnen ze opereren en dan ben ik er vanaf. Als ze niks vinden krijg ik een soort van chemo ingespoten om de dag om te kijken of het vruchtje dan vanzelf weg vaatziekten. Maar dat betekent dat ik om de dag naar het ziekenhuis moet. Ik wil gewoon eens dat alles normaal verloopt. Ben er zo klaar mee :-( 
 
Jeetje Stelvio wat een heftig verhaal, dat is niet niks allemaal zeg.. 
ik hoop zo voor je dat ze morgen wat kunnen vinden. En ze inderdaad kunnen opereren zodat je er vanaf bent. Ik duim voor je! Dat dit allemaal snel achter de rug is?
Knuffel en heel veel succes morgen! 
 
Druk weekend achter de boeg dus dacht eerst s ff bijlezen maar jemig wat een verhaal zeg! Een ZOL zwangerschap heb ik ook nog nooit eerder van gehoord. Weet je inmiddels al wat meer? Of misschien ben je inmiddels wel al geopereerd... ik hoop in elk geval dat het goed met je gaat voor zover dat dat nu kan. Mentaal zal dit ook een flinke impact hebben, sterkte stelvio! ?
En Yoaja, hoe is het bij jou, nog bloedverlies gehad? En heb je nog getest vanmorgen. Hoop dat ze deze week nog even een echo bij je maken, dat geeft toch wat meer duidelijkheid. 
Ik ben inmiddels al een paar dagen aan de ovulatietesten. Vandaag moet nog maar gister wel al een iets duidelijker streepje. Verwacht daardoor wel deze week ergens mn eisprong. Mn vriend is vanmorgen weer vertrokken voor zn werk dus hoop heel hard dat ik pas vrijdag mn eisprong heb want anders gaat het deze maand weer niet lukken...
Liefs 
 
 
Update: er is heel veel gebeurd de afgelopen dagen. Steeds terug voor controles en bloedtesten. Gisteren dan toch de knoop doorgehakt door de gynaecoloog. Het werd levensgevaarlijk voor mij, mijn hcg hormoon bleef maar stijgen, dus ik ben gisteravond alsnog geopereerd en ze hebben mijn rechtereierstok moeten verwijderen want daar zat het vruchtje in?
Mijn linker eierstok ziet er nog prima uit zie de gynaecoloog en deze neemt het werk gewoon over, dus dat is een opluchting ??
Ik ben net een paar uur lekker thuis. Moet zeker een week rustig aan doen ivm de inwendige hechtingen van de buikoperatie. Op 15 juni opnieuw controle. Tot die tijd wacht ik sowieso om eventueel zwanger te worden. Heb momenteel toch pijn en geen puf.. 
 
Wat vreselijk Stelvio ?
Dat de andere eierstok het overneemt is fijn, toch bijzonder dat het lichaam dat dan zelf zo doet. Maar denk dat je het vertrouwen in je lijf wel een beetje kwijt bent momenteel, zou ik wel hebben in elk geval. 
Eerst maar s goed herstellen van dit alles. 
Dikke knuffel! 
 
Terug
Bovenaan