NOD tussen 20 en 25 februari!

Hoi Allemaal, spannend hé.... wachten duurt nu zo lang. Ik duim voor jullie allemaal.
Ik ben inmiddels 2 dagen overtijd maar nog geen positieve test. Ik heb de sensidipstick gebruikt. Weet niet of dit een goede test is. Heb inmiddels ook van sensimerk die casettes besteld met hartje. Ik ben benieuwd naar jullie ervaringen en verhalen.
Ik ben normaal heel stipt om de 26 dagen ongesteld.. hoogstens 1 dag later. Ik hoop op mooie uitslag maar zit dus nog in spanning.
 
liefs
Roosje
 
Hi Roosje!
Spannend.. ik heb getest met een gewone test van de action + kruitvat op mijn NOD.. deze waren allebei positief, geen knal lijn maar ook dus nog maar net zwanger.. ik hoop voor jou dat je overtijd ook betekend dat je zwanger bent! wachten is zo irritant! En gebruiker; heel spannend!! Als je nu al vaag positief bent word als het goed is het streepje elke dag duidelijker.. ben heel benieuwd!! Ik ervaar nu meteen de omschakeling. Ben ziek, wilde een strepsil mag niet.. 
X
 
Hi Marlieke,
Gefeliciteerd!!!!!! Wat een fijn nieuws!
ik heb nog hoop voel nog steeds geen ongesteldheid aankomen en dit wordt de derde dag overtijd. Maar het kan natuurlijk alle kanten op.
liefs
Roosje
 
Hoi allemaal,
Hopelijk vinden jullie het goed dat ik nog even aansluit bij dit topic. Ik merk dat ik het heel lastig vind dat ik er met niemand over 'mag' praten, behalve dan met mijn vriend. Alleen voelt hij natuurlijk niet wat ik voel ;-) Dus dat maakt het zowel voor mij als voor hem wat lastig om over te praten.
Dus daarom kom ik hier even kort mijn verhaal doen. We zijn nu met ronde 4 bezig. ik heb vandaag mijn NOD ( voor zover dat te berekenen is, aangezien ik een cyclus heb die varieert tussen de 23 en 26 dagen.) Vandaag is overigens dag 26.
Ik heb vanochtend een test gedaan, en die was negatief. Maar er is ook nog geen enkel teken dat ik ongesteld zou kunnen worden vandaag.
Ik vind het allemaal heel erg spannend en heb het hele proces van zwanger willen worden echt onwijs onderschat. Wat een stress en spanning brengt dat met zich mee zeg.
Bij mijn vriend in de familie komen nogal wat problemen voor qua vruchtbaarheid van de man. En ik heb zelf ook altijd wat problemen gehad met mijn cyclus. Dus het is voor ons ook nog maar de vraag of het wel op een natuurlijke manier gaat lukken. Ik heb de afgelopen 3 rondes steeds zoveel verdriet gehad, terwijl ik heel goed weet dat we 'pas' een aantal maanden aan het proberen zijn en dat de meeste stellen echt niet heel snel zwanger worden.
Maar goed, ik hoop door hier een beetje mee te lezen en te schrijven het allemaal iets beter te kunnen handelen.
 
 
 
He Sas, welkom!! Goed hoor dat je zo je verhaal van je afschrijft! Ik kan je verhaal alleen maar beamen, voel het precies zo! Vorige maand was ik 1 dag overtijd en toen ook best verdrietig geweest. Deze maand zie ik het ook nog niet heel rooskleurig in. We zijn zelfs even lang bezig!
 
Hi Anne, toevallig dat we allebei even lang bezig zijn. :)
Ik heb sinds 2 uur geleden toch wat krampen gekregen in m'n buik, dus ik ben bang dat het deze maand echt niet is gelukt. Baal er flink van. 
Mijn vriend is gelukkig heel lief en zorgzaam voor me. Maar hij snapt nog niet helemaal wat ik nu voel. Misschien maar goed ook. Kan hij tenminste een beetje positief en reëel blijven ;-) 
 
Terug
Bovenaan