NOD tussen 20 en 25 februari!

Helaas weer negatief :(... 
Ik weet niet meer wat ik moet doen.... Erop vertrouwen dat de eisprong is geweest in de 2 dagen dat ik niet kon testen of nu doortesten tot cyclusdag 21... (langste cyclus was 35 dagen)...
Ik word een beetje moedeloos van het niet weten hoe of wat....
 
Nog niet positief? Wat gek. Duurt idd lang maar aan je langere cyclus te zien zou het ook iets later kunnen zijn.  Heb je verder ovulatie klachten? Rugpijn/ buik pijn? 
En drink je wenig voordat je test ? Ik weet het. Best lastig die uren ervoor... 
 
Wat vervelend Daniëlle dat je nogsteeds geen positieve test hebt. Als je ook een langere cyclus hebt dan is het denk ik verstandig om door te testen tot dag 21. Dan weet je hopelijk meer en heb je sowieso doorgetest tot de langste dag. Ik hoop dat het je duidelijkheid gaat geven. 
 
Net weer een ovulatietest gedaan maar nu is het streepje weer een stuk lichter dan gisteren.. misschien toch gisteren mijn eisprong gehad. Ik ga eind van de middag nog een ovulatietest doen en morgenvroeg. 
 
Ik ga idd doortesten tot dag 21... dat is nog 2 dagen... Als het dan nog niets is geworden dan moet ik t allemaal maar afwachten en hopen dat het in dat weekend geweest is dat ik niet kon testen... 
En dan hopen dat ik hele duidelijke innestelingsbloeding krijg... dan weet ik in ieder geval weer hoever we zijn;p.. 
We zullen zien dames.... Ik ben weer wat minder moedeloos dan vanmorgen ;p. 
 
Terug
Bovenaan