NOD tussen 22-3 en 31-3

Goed zo!  dat de 's maar heel lang weg mogen blijven voor ons allemaal! Ik heb zometeen een jaarbijeenkomst van m'n studie en morgen een feestje. Lekker om m'n gedachten even ergens anders op te zetten.... anders word ik knetter! Dat het maar snel morgen of zondag mag zijn (dan gaan we allemaal testen toch?)

groetjes,

Danielle

p.s. ben niet misselijk meer, maar heb van die hitte-aanvallen en af en toe beetje draaierig... hoort dit er ook bij?  

He Blije doos, nou ik zei dat vanmorgen ook ben niet misselijk vandaag maar net eerste boteham op en ja hoor, weer misselijk (gek van!)
En die hitte aanvallen heb ik ook wel eens en ook de koude rillingen... En duizeligheid is ook een teken. Moet je maar eens snel opstaan en iets druk doen dan ben je meteen weer misselijk en draaierig. Tenminste ik wel. maakte me net even kwaad over iets en was meteen weer misselijk en het is nog niet weg. vandaag wel weer flink wat steken en bubbels in de buik. pfff.... Als ik nu niet posi test dan heeft mijn lichaam me echt grandioos voor de gek gehouden en krijg ik binnen een week flink de griep!

Gr Miranda

Hey Miranda!
Ik denk echt dat het wel goed zit bij jou hoor! En anders is je lichaam gewoon echt van slag!!!
Ik heb niet echt kwaaltjes.. Dus ga ervan uit dat ik ongesteld wordt.. als het nou maar even doorzet.. Wordt hier ook gek van!  Hoe is het met de andere meiden???
Enne wanneer wordt er getest????
Ben zo benieuwd!!!!

Hoi meiden,
Ik wordt echt gek van mezelf !!
Zit me nu gewoon een potje te huilen, van de onzekerheid.
Ik had gisteren mijn NOD en voel nog steeds niks.
Ik voelde  eerst meer dan nu!!
Sinds gisteren, lijkt het of mijn tepels niet zo gevoelig meer zijn!!  
Wel last van steken in mijn zij.  
Ik weet het gewoon even niet en wordt er echt gek van!!
Heb helemaal niet het idee dat ik ongesteld moet worden.
Nou ik moest dit even kwijt!

Groetjes Tamara

Ik begrijp je helemaal meid!
Zo voelde ik me vorige maand ook! Nu ben ik wat nuchterder omdat k niet veel verwacht ivm de miskraam van vorige maand... Ik hoop voor je dat het raak is!
Je moet gewoon lekker een test halen en dan weet je het meteen!
Als hij positief is dan zou je het nu wel moeten zien!
Succes!!

Hebben jullie dat ook, dat de computer niet alle banners laten zien????
Die van mij is in ieder geval even onzichtbaar voor mij. Maar weet ook wel dat ik nog een week (8dgn) 'mag' wachten en dat is het moment van de waarheid deze maand er weer..... Geen klachten, helemaal niets. Alleen veel bekkenpijn, heel raar (vorige zwangerschappen allemaal bekkeninstabiliteit, maar daar kan nog geen samenhang tussen zijn in dit stadium). Nou, nog een week braaaaaaaaaaaaf wachten.
Nog meer meiden van 31 maart of 1 april nod?
Sigri

hoi Tamara,
ik zou gewoon gaan testen. Dan weet je tenminste of je blij mag zijn, of er opnieuw voor mag gaan. Door de spanning die je nu voelt, kan je je ongesteldheid ook uitstellen nl.

Ik heb nog 6 of 8 dagen te gaan tot mijn NOD. Ik merk dat ik steekjes in mijn buik voel en ik ben er nu redelijk zeker van dat het niet van mijn darmen komt, maarja dan weet ik nog niet wat het wel betekent. Vanmorgen na het douchen vond ik mijn gezicht erg vlekkerig, dit heb ik nooit. Gistermiddag had ik ook helemaal warme wangen. Mijn borsten zijn alleen gevoelig als ik eraan voel en het zit nu eigenlijk maar in 1 borst aan de binnenkant. Mijn tepels leker eerder deze week gevoeliger. Verder af en toe een beetje misselijk.
Van de week had ik onwijze spierpijn van het sporten in mijn benen en rug en had ik zelf het idee dat ik als een 7 mnd zwangere liep (maar dan zonder dikke buik). Gister een spier in mijn kont verrekt (zoiets heb ik nog nooit gehad, maar ga ervanuit dat dit gevolg van de spierpijn is, die er nog een beetje zit.) Dus loop ik vandaag weer te waggelen. Ach je kan maar vast oefenen.

groetjes
Patricia

Terug
Bovenaan