NOD tussen 22-3 en 31-3

Hier nog niets te bekennen....
Voel ook wel wat in mijn buik, maar wat het is.
Ik ga zaterdag testen als de RD er dan nog niet zijn...

Tamara, ik duim voor je!!

Liefs,
 Kiki

Hier ook nog steeds niks te bekennen!!
Als ze zich morgen niet laten zien, ga ik zondagochtend testen!
Ben echt heel benieuwd!

Kiki, heb jij een regelmatige cyclus?? wanneer ben jij gestopt met de pil?

Groetjes Tamara

Hi,

Wat spannend allemaal! Eigenlijk hadden m'n vriend en ik afgesproken pas volgende week te testen, maar omdat ik niet meer kan wachten gaan we zondag testen!!!! Ik ben nu 2 dagen overtijd, terwijl ik al ruim een jaar een regelmatige cyclus heb van 29 dagen. Heb me met vlagen misselijk gevoeld, maar nu even niets meer. Nergens rd's te bekennen, zelfs geen donkere afscheiding, is zelfs heel wit nu.

iedereen klinkt wel behoorlijk zwanger, ik hoop 't zo!

Heey blijedoos,

Klinkt wel heel erg positief!!!
Ik zal voor je duimen!
Spannend hé.

Groetjes Tamara

Goedemorgen meiden!
Hoe gaat het hier?????
Bij mij gaat het wel ok!
Nog niet ongesteld... Wel vage krampen gehad... Gister en vanmorgen voreg had ik iets donkerdere afscheiding dan normaal.. Wat bloed erbij (maar echt minimaal) dit is nu weer over.. Borsten zijn niet meer gespannen, maar nog geen ongi dus ik wacht rustig af...
Ben benieuwd!
Hoe gaat het met de rest???????

Hallo Hallo Dames,

Hier ook nog niet veel te zien.. (gelukkig) Ik zou zeggen voor iedereen die 1 dag overtijd is of op haar NOD zit sex hebben dat helpt als het dan niet doorzet dan ben je bijna zeker van posi test... Een uitzondering daar gelaten. Ik heb vandaag een goeie dag al heel de week ziek geweest en vaag misselijk en vandaag opgestaan en bijna nergens last van gehad. Is ook fijn hoor! Mijn borsten doen nog steeds raar en mijn buik ook. Ik ga vandaag toch ergens een test scooren. Ik kan mezelf denk ik niet bedwingen om volgend weekend pas te testen! Voor alle dames die posi gestest hebben, Nanny en Wendolientje, Gridje en... ben ik iemand vergeten? SUPER GEFELICITEERD!!! Wij hopen jullie allemaal snel te volgen. Ik moet wel zeggen dat er veel zwanger zijn deze maand. Hangt er misschien iets moois in de lucht?
Dit is mijn banner... of ik moet een laat ei hebben gehad dan ben ik 1 dag overtijd... ik ga nog steeds van deze banner uit, hoe meer dagen ik hier bij kom hoe positiever zullen we maar zeggen. Hoe is het met de andere meiden.
Rian zag dat je wat bloedverlies hebt gehad maar kan ook een innesteling zijn he meis, nog niet bang zijn hoor! Ik heb dat de vorige keer en nu niet gehad maar je hoort wel vaker dat dat in de 4e - 5e week nog komt... dat gaat ie extra lekker liggen haha Positief blijven meis!

hey rian!!

hoe gaat het met je zit je al in spanning? zal heel hard voor je duimen!!!

hier gaat het ook nog steeds goed ik had vorige week nog een topic geopend over de uitslag van mijn echo maar je heb het vast niet gezien maar ik kan je een ding zeggen dat het in een woord geweldig was ik heb een mooi kloppend hartje gezien mijn dag kon ook niet meer stuk ik zit nog steeds lekker te genieten ondanks de kwaaltje die ik af en toe heb maar ja nog een weekje en dan ben ik alweer 3 maanden en hopen dat het over is niet dat ik het erg vind maar als je steeds boven de pot hangt is het niet echt prettig maar goed kom ik ook wel weer overheen en het is voor een goeie doel nou ik spreek je nog wel   en ik ben benieuwd hoe het met jou is?

groetjes bianca

Hoi!

Miranda, jou verhaal klinkt steeds beter meid! Gaat helemaal goed komen!!!!
Bloedverlies was het nieteens... Afscheiding was iets donkerder dan normaal.. beetje rozig (SORRY SORRY!!) Verder nog wel een zeurderig gevoel in mijn buik, maar nog geen ongesteldheid... Ben benieuwd!

Bianca,
Wat lief dat je weer even hier komt kijken!!!
Goed om te horen dat je er zo van geniet!! En dat je een mooie echo hebt gezien natuurlijk!! Ik heb het wel gelezen, maar doordat het forum zo slecht was kon ik maar niet reageren...
Met mij gaat het goed! Nog niet ongesteld zoals je kan lezen.. maar verwacht ook niet te veel hoor.. Bijna weekend heb er zin in!!!
Ik hou je op de hoogte!!!

Liefs,
Rian

Terug
Bovenaan