NOD tussen 22-3 en 31-3

Goedemorgen dames,

Het is vandaag mijn NOD, vind het erg spannend.
Al krijg ik steeds meer het gevoel dat de RD zich gewoon laten zien vandaag of morgen.
Zal het wel een beetje jammer vind, maar dan gaan we er gewoon voor in de volgende ronde. Ik heb vanmorgen en gisterochtend mijn temperatuur opgemeten gewoon ut nieuwsgierigheid en deze was steeds 36,9. Dit is toch best wel laag, mocht ik zwanger zijn?? Ik heb daar geen ervaring mee! Nou het is af wachten geblzaen. Als de RD tevoor schijn komen, laat ik het jullie weten.

Groetjes Tamara

Spannend hoor... Maar tamjedebanje ben je dan eigenlijk 1 dag verder zag namelijk dat je eerst ook vandaag je NOD had?? Ik moet nog een weekje wachten... met testen.. Zat vanmorgen toch al stiekem te denken zal ik toch niet morgen een test halen en dan zondag testen. Heb zoveel kwaaltjes...  Want stel nu dat mijn ei gewoon laat was en ik toch een 28-daagse cyclus heb?? Dan zou ik dus ook vandaag mijn NOD hebben. Nou maak me weer lekker gek hoor! In ieder geval zeker nog 4 dagen wachten maandag is mijn NOD als ik dus 32 dagen cyclus heb.

MIjn situatie was dus zat 10/3 en zon 11/3 servixslijm en beetje pijn onder in de buik, maandag dus vreselijk pijn in mijn zij en naar de dokter geweest. Ik houd die 12/3 (die maandag) dus maar aan als mijn eisprong en dan 14 dagen verder is maandag de 26e. Spannend dus! Hoop zo op een laat EI HIHI  (vandaag dan NOD)

Gisteren was ik trouwens weer goed ziek (zie andere topic) heeft iemand hier ervaring mee (eventuele zwangeren die dit lezen?)

En hoe is het met de rest, Kitty nog steeds niet op het forum??? of kunnen we er niet doorkomen (dit wordt voor mij inmiddels poging 5)

Hey allemaal!!

Bij mij hebben de RD's zich nog niet laten zien...
Maar de dag duurt nog lang en hoe weet ik hoe lang deze maand mijn cyclus was???
Ik ging uit van 25 dgn kijken naar mijn laatste cycli (26-20-25)
Maar vanochtend had ik echt een ongi kramp, dus ik dacht op de wc..
Niets!!!
Misschien iets andere kleur afscheiding  (normaal met hele kleine bruine vlokjes)
Ik denk wel dat ik ongi ga worden vandaag of morgen...  
Maar als ik het dan toch word, dan maar direct!
Nou ik ga weer !!!
Iedereen succes!!!

Liefs,

Kiki

Heeee, volgens mij doet de site weer aardig normaal. Heb in ieder geval niet dubbel hoeven te klikken.
Ik vind het nu wel heel spannend worden. Heb sterk het gevoel dat ik niet zwanger ben, maar hoop dus wel heel erg dat ik zaterdag ongi wordt. Natuurlijk hoop ik er meer op dat ik wel zwanger ben, hihihihi....
Maar nog het stoppen van de pil is het ook wel fijn om te weten dat mijn cyclus niet te lang duurt.

Oooooooooo, vind het zo spannend voor iedereen............

Kunnen we een lijstje maken met de datums van NOD's?

De mijne is

Nair(31) 1ste ronde-NOD 24-3 Derde kindje

hoi hoi,
nou ik heb als het goed is nog een vreselijk lange week te gaan tot mijn nod. Het wordt langzaam spannend. Ik heb nu af en toe steken in mijn borsten en ook in mijn buik. Verder werd ik vanmiddag ineens onwijs chagerijning, terwijl ik dit bijna nooit heb. Maar ja je weet niet wat het betekent he.
Ik hoop voor alle meiden met hun NOD vandaag, dat de lekker wegblijven en dat dit de rest van de maand zo bij iedereen blijft.

Iemand had hier iets gezet over een temp van 36.9. Bij mij betekend deze temp dat ik voor mijn eisprong zit. Na mijn ei zit ik nl boven de 37. Je zal toch voor je ei moeten tempen voordat je weet of je temp hoog of laag is.

groetjes
Patricia

Hoi meiden,

Hier nog steeds niks te bekennen. Voel wel wat gerommel in mijn buik, maar anders dan normaal, ben dus heel erg benieuwd. Jullie horen nog van mij!!
iemand al RD gesignaleerd?

Groetjes Tamara

Terug
Bovenaan