NOD tussen 22-3 en 31-3

hoi hoi,

dit is die van mij.
heb vandaag mijn ei.
dit is zeer duidelijk te voelen.
nu maar hopen op een positieve test.

groetjes kwinty.

nu  

Hoe ik me voel... Tja net zoals 1,5 maand geleden een week voor mijn NOD..
Pijnlijke borsten, moe, vage krampjes... En mijn gevoel zegt dat het wel weer eens raak kan zijn.. We zullen zien.
Ik wordt nog niet gek van mezelg, misschien wel omdat ik weet wat je kan voelen als je zwanger bent omdat het nog maar zo kort geleden is.. Dus ik heb ook niet echt vragen over hoe ik me voel.. Ben hier eigenlijk meer om mijn gevoel te delen..
Ben er wel wat minder mee bezig nu (gelukkig maar want vorige keer werd ik echt gek van mezelf) misschien dat dat wel meer wordt hoor naarmate mijn NOD dichterbij komt..
Om even antwoordt te geven op de vraag.. Volgens mij mag je gewoon de sauna in hoor als je zwanger bent.. Al zou ik het niet te vaak doen..
Nou dat was mijn verhaaltje weer..
Wanneer zijn jullie eigenlijk van plan om te gaan testen???

hoi ,

ik heb net nog eens even zitten denken....
testen...... pppffffff ja.... ben een beetje bang om negatief te testen als ik voor mijn NOD ga testen.

Maar..... ik heb 1  cyclus gehad, die was 35  dagen, normaal altijd 28, en bij 28 dagen zou ik morgen NOD hebben.....  Maar aangezien ik vorig weekend  (de 10e) mijn eisprong gevoeld heb,  ga ik er vanuit dat ik nu ook 35 dagen heb. Dus ga ik ook maar proberen al het geduld wat ik kan vinden bij elkaar te rapen om toch maar te wachten tot de 35 daagies erop zitten.   (24 maart dus)

liefs gridje

Daar kom ik weer met een vraagje. Zwanger zijn is voor mij helemaal onbekend en voor het geval ik zwanger ben wil ik het kindje niet schade. Ik ga vanavond uit eten bij een wokrestaurant. Wat kan je beter niet eten als je zwanger ben?? Moet ik er al opletten of maakt het in de eerste paar weken niet zoveel uit als je iets eet wat misschien niet helemaal goed is voor de baby.

hoi hoi,
ik zit als het goed is nu in de klusweek. Ik ben vorige maand begonnen met tempen en toen bleek dat ik rond dag 17 mijn ei had. Mijn cyclus was toen 28 dagen. Nu zit ik op dag 16 dus, spannend allemaal. Ik heb geprobeerd om hier een banner te zetten, hoop dat het gelukt is.
groetjes Patricia

haha, dat is dus gelukt, was er wat onzeker over, omdat ik alleen de tekst zag verschijnen toen ik het hier plakte.
qua zwangerschapsverschijnselen. Ik voel me geloof ik, de laatse 4 maanden, iedere maand misselijk en moe, maar ben van de 14 pogingen pas 1x zwanger geweest (en mk), dus dat is niet echt een graadmeter. Tevens heb ik vaak last van mijn buik, maar dat ligt meer aan mijn darmen geloof ik. Daar stroomt het nl niet zo makkelijk door. Mijn ei voel ik al helemaal nooit. Best jammer, zou het makkelijker maken,

nou ja, we gaan het zien zo aan het eind van deze maand. Wij klussen in ieder geval nog wat door
groetjes
Patricia

Hé hallo,

Mijn NOD is de 24e, uitgaande van een cyclus van 28 dagen.
Maar dit kan ook best wat langer duren.

Wij zitten nog in de laatste fase van onze "klusperiode", voor het geval mijn ei deze ronde ook weer laat is geweest.
Ik ben nog niet zo bezig met kwaaltjes e.d. en voel me eerlijk gezegd ook nog niet anders dan anders.

We zulle wel zien.

Veel suc6 allemaal met afwachten en ik hoop dat we snel een positieve test in onze handen mogen hebben.

Liefs,

Twinkel3

Hoi Dames,
Wat heerlijk om eens een site te hebben waar je het met elkaar kunt delen.
Ik moet nl zeggen dat ik  het wel erg moeilijk vind om dit alles niet te kunnen delen met mensen die heel belangrijk voor je zijn.
Ik heb mijn NOD ergens tussen de 20e en de 25e. Mijn cyclus was nog een beetje onregelmatig. Maar volgens babbybrabbel.nl is het op die dagen.
En als ik die site moet geloven heb ik op de juiste dagen geklusd!!
Op dit moment denk ik vanalles te voelen. Een beetje een vol gevoel in de onderbuik met soms steken links en rechts (maar niet de hele tijd) en wat gevoeligere borsten, vrnl de tepels. En dat terwijl ik eigenlijk hele gevoelloze borsten heb...
Ach jullie kennen het wel,.., je wil het allemaal zo graag koppelen aan een eventuele zwangerschap.
Ik hoop dat maart een hele vruchtbare maand is voor iedereen!!!!!
Kunnen jullie vertellen wat jullie allemaal voelen??
Veel liefs en ik  voor jullie!!

Kiki

Enneh ik ga zelf nog wel even zoeken, maar waar kan ik die banner vinden??

Terug
Bovenaan