NOD tussen 22-3 en 31-3

ok hij doet t dus...
en hij spreekt voor zich.

(hoop het zo!!!)

liefs esther

Ik ben benieuwd of ik dit kan...
Maar hoe dan ook, het is nog 6 dagen tot RD....
Worden lange dagen, ha ha ha!!
Liefs,

Kiki

Nog 8 dagen........
Ik hoop het ook zoooooo  en ik ga voor jullie meiden!!!

liefs gridje

Hoi Dames,

Echt om gek van te worden! Vandaag heel veel last gehad van steken en een soort ongi pijn. Ik voel me niet heel anders, dan anders maar wel anders dan als ik normaal ongi moet gaan worden. normaal heb ik niet al 6 dagen van tevoren steken, pas op de dag zelf.  Ow, ik hoop het zo! Maar ja nog even wachten en dan zal ik het weten. vinden jullie het allemaal ook zo lastig om te wachten??

Groetjes Tamara

Goedemorgen dames,
Zo te zien is het weekend en word er minder actief berichtjes geplaats dan door de weeks. Ik wil mijn hoofd wel even leeg maken, dus plaats gewoon nog een berichtje.
Eerst had ik zelf het idee dat er maar een kleine kans is dat het raak is, omdat de 12de de laatste keer was dat het onveilig geburt is, maar ik begin een klein beetje te twijfelen.
Ik voel me niet heel anders dan anders, maar wel anders dan als ik normaal ongie moet worden. Ik heb gister erg veel last van steken en ongiepijn gehad en voel hetvandaag zo nu en dan weer even. Vanacht heb ik echt k*t geslapen, dat heb ik echt nooit. Ik kon gewoon niet slapen, lag veel te dromen en was ergg vaak wakker. Weet niet of dat er mee te maken heeft. Ik hoop zo dat het raak is, maar ja nog 5 dagen wachten en dan weet ik of ik ongesteld ben geworden. Hoe voelen jullie je vandaag?

Groetjes Tamara

Meiden

toch ook maar een berichtje op zaterdag, ondanks dat ik bij mezelf dacht laat het even rusten. Heb morgen mijn NOD en totaal geen last van enige ongi klachten, maar voel verder ook helemaal niets. Geen buikpijn, moest net wel huilen bij een zielig krantenberichtje over een kindje (ben niet zo'n huilerd dus vond dat wel gek) en ben wel erg moe, maar ja heb dan ook een drukke week. Oke ik laat me toch gek maken.

kitty

Hoi hoi,
Wat jammer dat het hier zo rustig is, vind het wel gezellig om zo nu en dan even te kletsen en natuurlijk is het fijn dat je je ding kwijt kan!
Maar ja, misschien ben ik er wel veel te druk mee bezig, dan duren de 5 dagen alleen maar heel lang, denk ik. Fijne avond

Groetjes Tamara

Terug
Bovenaan