NOD tussen 25 maart en 1 april

@jorienh, vraagje... de vorige zwangerschappen, hoe ben je toen omgegaan met je ovulatietesten? Heb je toen alleen op dag van smiley geklust? Ik heb zelf dag voor smiley en dan van smiley gedaan... 
 
Ik heb inderdaad last van weeïge krampjes en had zojuist veel afscheiding met een beetje lichtbruin erin (sorry voor de details).
Ik heb morgen cyclus dag 8 en wil dan voor het eerst beginnen met ovulatietesten. 
Voordat ik de spiraal had was mijn cyclus gemiddeld 26 dagen. 
 
 
Ik heb in Januari een hsg onderzoek gehad. Helaas sindsdien mijn hele cyclus in de war.
van 12 maanden een nette cyclus van 29/30 dagen, naar opeens 36 en nu 33dagen. Ik heb vanaf dag 8 echt heel veel afscheiding en slijmproppen gehad. En nu bijna droog. Maar wel echt mijn eisprong gehad gisteren.
welke testen ga je gebruiken? :)
 
@sylvo de eerste zwangerschap was ongepland dus geen ovulatietesten gebruikt, de 2e keer wel alleen toen kwamen er dingen tussen waardoor we niet meer konden vrijen.. dus toen was ik alweer bezig met de volgende ronde in mijn hoofd tot ik wel zwanger bleek te zijn. Dat was dus van 2 dagen voor de eerste positieve test.
nu zijn we een dag voor en de dag van de positieve test “bezig” geweest..
 
@mrsT, op welke dag heb jij jouw eisprong gehad? 
Ik heb ovulatietesten van Clear blue, dus ben benieuwd. Heb oprecht geen idee op welke dag mijn ovulatie normaliter plaatsvindt. 
 
Terug
Bovenaan