NOD tussen 25 maart en 1 april

Ik heb gisteren mijn eisprong, gisterenmiddag. En vanaf woensdag middag al positieve testen.
CB zijn fijn, vind ze alleen te prijzig. Heb ze maanden gebruikt maar tegenwoordig bestel ik ze bij sensitest
 
Ik doe ook mee. Nod 26 maart.
In september een miskraam gehad na 9 weken, in november een lisexcisie ivm een pap 4 en in januari opnieuw een miskraam na 5 weken... 
hopelijk is het dit keer raak en gaat het goed.. ben bang dat door alle vervelende dingen in en rond mijn baarmoeder, het steeds mis gaat.
 
Ik ben trouwens 8 februari bevallen van mn sterrenkindje Jenayah met 23+6. Ze liep achter met groei en gewicht en met 20weken echo bleek dat ze een ernstige hartafwijking had. Dus eigenlijk ben ik superbang mocht ik weer zwanger zijn. Mijn temp is 36.6 en verwacht dinsdag mijn menstruatie
 
Ik heb gisteren mijn ei sprong gehad, kreeg veel kramp/steken onder in mijn buik, gelijk een ovulatie test gedaan en het lijntje was aardig donker. Rond 30 maart is NOD
 
Hi iedereen, 
 
Ik sluit me lekker hier terug aan bij deze groep. Afgelopen dinsdag positieve CB ovulatietest om 07h & om 20h. Geklust op zondagavond en dinsdagavond. NOD dus rond 28ste. 
We zijn intussen ronde 4 en probeer er zo weinig aan te denken deze maand. Vorige maand voelde ik mijn eisprong duidelijk, een zeurend gevoel links boven mn lies. En dat duurde wel enkele dagen!! Deze maand niks gevoeld hoor, maar wel dinsdagnacht wakker geworden met hevige onderrug pijn.. dus denk wel dat het hormonaal gerelateerd is.
Goeie moed en hopelijk brengt de paashaas ons allen een positieve test deze maand!!
xx
 
 
Goede dag allemaal,
 
Ik verwacht mijn NOD rond 1/2 april en dit is geen grapje??.
 
Ik heb standaard een 28daagse cyclus en vorige maand ineens een bloeding op de 24ste dag volgens de gynocoloog heb ik een miskraam gehad omdat het doorzette, daarom deze maand rekening gehouden met eisprong momenten en het klussen en toch in me achterhoofd ook het eisprong moment van me normale cyclus van 28dagen en alsof moeder natuur me een signaaltje wilt meegeven heb ik lichte steken in me onderbuik mogen voelen dus ben benieuwd hoe het verder zal?
Het gekke is dat ik rond om de dagen van mijn eisprong ik een opgeblazen buik ervaar, vaak naar de wc moet en snachts bijna niet in slaap kan komen en vervolgens overdag enorm moe ben ervaren andere dit ook?
 
veel liefs
 
Hoi! :)

hoe gaat het met iedereen?

Ik zit nu 3/4 dagen na mijn eisprong en heb al z'n beetje het hele weekend last van steekjes en licht spierpijn gevoel rond mijn liezen en schaambot... dit herken ik niet.. spannend zeg! nog een weekje geduld hebben..
 
Terug
Bovenaan