NOD tussen 25 maart en 1 april

Toevallig Jorien! Ik heb sinds gistet avond doffe steekjes links.
maar uit evaring weet ik dat het niks hoeft te betekenen. ? merk toch dat ik het “loslaten” na al die maanden weer steeds moeilijker begin te vinden.
 
Ja zo kan je behoorlijk gek worden van jezelf? ik had volgens mij mijn vorige zwangerschap geen symptomen.. alleen 3 dagen voor mijn nod kreeg ik normale ongesteldheids krampen dus dacht ik dat het niet raak was.. wel dus.. ik ga het maar even opzij zetten deze week en zie het komend weekend wel?
 
Iedereen houdt altijd vast aan de bekende symptomen indd. Kan me er nog helemaal niks bij voorstellen hoe het zal zijn straks. 
Heb de meest gekke symptomen gehad en telkens toch gewoon ongesteld geworden. Vorige cyclus zelfs geen symptomen gehad, toen dacht ik even.. zal ‘t? Maar helaas haha
bij ons is de valkuil dat ik een hsg heb gehad in januari en de kanse na de ingreep, 3 mnd lang 40% meer kans zou geven op een zwangerschap. Dus steeds krijg je hoop en dan is de klap als je ongesteld word zoveel groter! 
 
Ik heb tot nu toe weinig klachten of kenmerken. Dus ik denk dat ik gewoon ongesteld word over 6 dagen, want dan is mijn nod. Het enige waar ik sinds gisteren last van heb is hele gevoelige tepels, maar dat heb ik ook wel eens als ik ongesteld word. Ik wacht nog zeker 5 dagen voordat ik ga testen. Ik verwacht er dit keer minder van dan de vorige drie maanden.. natuurlijk hoop ik wel dat het raak is!! 
 
Hi all,
Hier nod 27/28 En ik voel helemaal niks :-(
Maandag nacht had ik 1 steek in m'n linker lies. Maar verder niks bijzonder....
Ik ga er niet van uit dat het deze maand raak zal zijn, want ik was best wel ziek vorig weekend!
ondertussen blijben de aankondegingen van zwangerschappen in m'n kennissenkring maar komen
 
Good luck iedereen! 

NOD op de 23e aankomend weekend dus spannend. 

Sinds september bezig, hele onregelmatige cyclus van 46 tot 40 dagen en hele heftige acné rondom de kaak. Nu is de cyclus steeds minder onregelmatig nu drie keer een cyclus van 32 gehad dus redelijk stabiel.
Vijf rondes ovulatietesten gebruikt, elke keer een eisprong maar verschilt heel erg. De derde ronde een positieve test gehad maar die bleef maar voor 3 dagen zitten, verdrietig maar helaas.  

Deze zesde ronde te laat begonnen met de ovulatietest omdat ik er een beetje klaar mee was, laatste stukje van de eisprong wel gemeten en gelukkig ook sex gehad rondom. 

Eerste week beetje tinteling en leek wat te voelen. Net als toen het wel raak was, maar acné kwam weer op laatste dagen en 'tinteling' was niet meer helemaal voelbaar. Vanmiddag wat licht rood bloed verloren, zou betekenen nog een kortere cyclus en ook deze ronde niet raak. 

Mensen tips voor groepen of instagram accounts of nóg persoonlijker mensen die graag koffie willen drinken met een groep vrouwen die ook een half jaartje of iets langer bezig zijn met zwanger worden? 
 
Hoi! Ik zou me hier graag aan willen sluiten:) nooit eerder iets op een forum gezet maar merk dat ik er graag met anderen over wil sparren.
mijn NOD zou zaterdag 24 of woensdag ergens moeten zijn. Normaal altijd cyclus van 28/29 dagen, sinds we er bewust mee bezig zijn opeens 2 keer 35 dagen.. 
iemand een tip vanaf wanneer ik kan testen? Wel wat symptomen gehad maar nu eigenlijk niet echt meer. 
Liefs zenuwsloopje
 
Hi Zenuwsloopje, 
Als je cyclus steeds 28/29 is zou ik rond de 30/31ste dag testen met een CB early detection (reeds 6 dagen vroeger dan NOD, dus sowieso al iets gevoeliger dan de gewone testen) 
Natuurlijk is de kans reeël dat je te vroeg hebt getest. Maar ik kan het persoonlijk nooit uithouden van zoo lang te wachten...
Vandaag begin ik gevoelige borsten te krijgen en precies wat spanningen in m'n buik. Ik hoop dat ik het me niet allemaal weer inbeeld.... cyclus dag 23
 
groetjes
 
Terug
Bovenaan