NOD tussen 25 maart en 1 april

Ik heb vandaag een paar keer weer hele dikke afscheiding gehad en had ff gespannen borsten en steken in mn linkerzijde. Maarja ook dit is weer allemaal voorbij. Ik voel wel een migraine hoofdpijn op komen zetten.... Dus ik heb 2 paracetamol ingenomen en ik ga snel proberen te slapen voor het veel erger wordt! 
 
Vanochtend gebeld naar de gynocoloog, en kon meteen langs komen voor een bloed onderzoek.
 
als dat verder iets uitwijst krijg ik deze week een echo en weet ik hopelijk meer.
ellende joh dit, deze onzekerheid sloopt enorm.
 
hele dagen moe emotioneel en een buik dat enorm opblazen voelt.
 
 Hoi, ben ik weer.
Wat spannend nafthalie! Al je symptomen klinken zo zwanger. Ik hoop het zo voor je.
Ik had het zondag over IVF en ik mag morgen al langs komen voor een eerste intake. Zo snel! Ben helemaal blij!!( grappig nafthalie, ook rijnstate). Was bang dat het weken zou duren voor er plek zou zijn.
Mommy of my novelle, je geduld wordt wel op de proef gesteld zeg. Ik hoop op het beste. 
Ik ga nu met weer vrolijker gevoel naar mijn arts. We gaan het zien. 
Liefs susanne
 
Update van mijn kant,
Geen zwangerschap hier.. Test was spierwit.. Dus helaas.
Echter is mijn eisprong dan toch geweest, dus kan volgende week weer testen.

Tijdens de minivakantie is er echter het een en ander privé gebeurt, waarop we besloten hebben dit eerst op een rijtje te zetten en dan pas weer verder te gaan met de kinderwens. (Als de test niet positief is volgende week). Hoe steady onze relatie was, hoe onstabiel die nu is. Dus even heel moeilijk hier. Maar alles komt goed!
 
Dag dames,
@halfwaythere, jeetje dat klinkt heftig.. gaat het een beetje met je?
Jlh, wat fijn dat je al zo snel terecht kunt!!
mommy of novella, jeetje wat een onzekerheid nog steeds!! 
Nathalie dat wat jij omschrijft is echt precies hoe ik me voel!! Moe.. maar echt ene nieuw soort moe! Flinke steken rond mijn baarmoeder en eierstokken, krampjes, mega opgeblazen en beurse borsten.. en nu toch wel echt zwanger.
moet alleen nog tot 2 mei? wachten tot de VK.. doen ze pas rond de 9 wk dus mijn geduld word wederom heel erg op de proef gesteld..
 
Halfwaythere, wauw als ik je reactie lees voelde ik even door je manier van schrijven hoe ik het zelf ook een Beetje ervaart heb enorm klote hopelijk komen jullie er samen positief uit!
 
jlh spannend deze behandelingen vinden inderdaad plaats in rijnstate ivf en iui. Staan ze goed om bekend succes?
 
update van vandaag ben de laatste dagen me zelf bezig aan het houden want ik wordt er een beetje koekkoek van.
 
ochtend misselijkheid enorm last van misselijkheid verder valt voor nu mee maar me buik klinkt gek voel het groeien! En een enorm opgeblazen gevoel en normaal na me menstruatie periode kan me jas met meer ruimte dicht het voelt alsof me jas steeds strakker wordt,En ben als de dood dat ik miss zwanger ben en zoals ik veel lees er later pas achter zou komen ken zelfs iemand die er met 26 weken pas achter kwam en het zelfde ervaart als mij nu.
dacht misschien aangekomen maar ben niks aan gekomen wel iets afgevallen?
 
morgen zijn hopelijk de bloeduitslagen zichtbaar.
 
 
 
Terug
Bovenaan