NOD tussen 26 februari en 7 maart

Gefeliciteerd Ninaa en Jasmijnn!
ik moet nog een paar dagen wachten helaas, tussen woe en zaterdag nod denk ik. Vrijdag zit ik op 42 dagen dus dan durf ik wel te testen denk ik...
@jorienh, dat is ook stom van die test. Van welk merk heb je ‘m gebruikt? 
@jaent wat spannend! Wanneer wil je gaan testen?
 
Hoi dames, ik zou ook graag mee willen schrijven. Mijn NOD is dinsdag 6 maart en ik tel de dagen af. Ik heb al een week last van menstruatiebuikpijn, lage rugpijn en steekjes in mijn onderbuik en liezen. Iemand die dit herkent? Het geeft mij wel (valse?) hoop. In de vorige ronde voelde ik ook van alles, maar toen waren de kwaaltjes toch weer anders. Nog een paar dagen geduld...
Alle zwangeren, gefeliciteerd! Iedereen op het wachtbankje, succes met wachten ?
 
Helaas negatieve test dat had ik niet gedacht, nou dan maar weer door. Al ben ik wel aan staren op de foto van de test een super licht streepje denk ik te zien. Toch rekenen op langere cyclus denk ik. Maar nog niet ongesteld misschien vanmiddag dan
 
 
Gefeliciteerd voor de dames met een positieve test en veel geluk toegewenst voor de volgende ronde voor de dames die toch ongesteld zijn geworden!
Hier drie dagen overtijd, maar vanmorgen (weer) een negatieve test. Ben nu zover dat die rode duivels gewoon mogen komen, dan kan ik me weer voorbereiden op de volgende ronde! Niet ongesteld worden, maar ook geen positieve test hebben is best slopend. 
 
@jaent misschien gewoon nog even wachten en van de week nog een test doen? Als je nog niet ongesteld bent geworden lijkt me dat wel killing maar ja..  heb jij ook onregelmatige cyclussen?
@rnsk wat jammer! Ik kan me voorstellen dat je echt in de zenuwen zit nu... 
@giuliaa wanneer ga jij testen? Of wacht je nog even?
Ik probeer het zo lang mogelijk uit te stellen maar ik heb vrijdagavond een feestje dus dan wil ik wel iets weten
 
Update: vandaag is mijn NOD! Ik test nog niet meteen omdat ik geen teleurstelling wil. Ik ga er ook gewoon vanuit dat ik ga menstrueren. 
Hoe gaat het met de andere dames?
gefeliciteerd voor de dames met een positieve test
 
Hallo dames,
Ik sluit me ook even aan. Ik had dit weekend mijn menstruatie verwacht maar tot nu toe is er nog niks te bekennen. Wel heb ik al twee weken last van menstruatie-achtige krampen, meer afscheiding en twee weken terug ook grieperig geweest. Gisteren heb ik voor de zekerheid getest maar die was negatief. Wellicht nog wat te vroeg...Wacht nu tot komend weekend, als ik dan nog niks van een menstruatie aantref ga ik nog eens testen... 
 
Terug
Bovenaan