NOD tussen 26 februari en 7 maart

Vorige bericht is niet goed gegaan. had het gekopieerd van een ander forum (hahaha). hieronder even het goede bericht:
Dag dames.
 
Mijn cyclus is gemiddeld 29/30 dagen.  Ben er achter gekomen dat ik soms een periode heb van 32 dagen …. Maakt het lastiger.
 
Wij zijn nu in ronde 3 en gebruiken geen ovulatietesten. Sinds de 15e heb ik last van gespannen en gevoelige borsten, en soms wat ochtendduizeligheid. 
 
Ik ga nu eerst even alle berichten teruglezen!  Allemaal veel succes!
 
 
De NOD datum komt dichterbij! Wat heerlijk om geen ovulatie testen te gebruiken, geeft bij mij zo’n rust in het hoofd. Ben benieuwd of mijn cyclus weer gewoon 28 dagen is zoals ander maanden m.u.v afgelopen maand
 
@beautygirl welke NOD hou jij nu aan, ook de 26e toch? (Net als mij?) 
Het komt nu zeker snel dichtbij! Ik merk ook dat ik meer rust heb. Al kriebelt de onrust nu meer als vorige week. Maar goed het komt ook steeds dichterbij. Hoe voel jij je nu? 
Ik ga duimen voor ons beiden!!
 
@beautygirl welke NOD hou jij nu aan, ook de 26e toch? (Net als mij?) 
Het komt nu zeker snel dichtbij! Ik merk ook dat ik meer rust heb. Al kriebelt de onrust nu meer als vorige week. Maar goed het komt ook steeds dichterbij. Hoe voel jij je nu? 
Ik ga duimen voor ons beiden!!
 
@beautygirl welke NOD hou jij nu aan, ook de 26e toch? (Net als mij?) 
Het komt nu zeker snel dichtbij! Ik merk ook dat ik meer rust heb. Al kriebelt de onrust nu meer als vorige week. Maar goed het komt ook steeds dichterbij. Hoe voel jij je nu? 
Ik ga duimen voor ons beiden!!
 
@beautygirl welke NOD hou jij nu aan, ook de 26e toch? (Net als mij?) 
Het komt nu zeker snel dichtbij! Ik merk ook dat ik meer rust heb. Al kriebelt de onrust nu meer als vorige week. Maar goed het komt ook steeds dichterbij. Hoe voel jij je nu? 
Ik ga duimen voor ons beiden!!
 
Dames hoe voelen jullie je? Voelen jullie al wat? Ik zelf heb een beetje last van kramp voelt als menstruatie pijn. Ik word er best nerveus van ?? hopen dat het goed gaat
 
Terug
Bovenaan