NOD tussen 5 en 20 februari

@Junibaby12 De bovenste afbeelding is de zwangerschapstest en onderste is ovulatietest. Vandaag/morgen NOD. Cyclus is niet altijd hetzelfde, 30/31 dagen. 
@Kriebels Hoe lang ben je al overtijd? Kun je niet een andere test doen zonder vage streepjes van Clear Blue ofzo?
 
Morgenochtend weer proberen, die goeie tip kreeg ik hier ook.
ik heb last van : krampjes steekjes wel een soort zeurderig gevoel net als bij ongesteld zijn, licht maagzuur, veel trek, beetje hormonaal. Iets grotere borsten maar niet per se gevoeliger. Maar bij mij is t ook nog maar zoooo pril?? morgen pas NOD?
Ben benieuwd wat je test morgen zegt!
 
Perachgnan, Bovenste is zeer duidelijk volgens mij ben jij Harstikke zwanger.. Super leuk!! Gisteren moest ik ongesteld worden maar is nog steeds niet doorgebroken.. Ook niet het gevoel dat ik ongesteld moet worden.

Ava echt super leuk dat je zwanger bent.. Veel trek en beetje hormonaal herken ik ook. ik voel van alles maar niet dat mijn ongesteldheid gaat doorbreken. de signalen die ik heb lijkt veel op een zwangerschap ( wat ik lees van anderen ) maar waarom heb ik dan geen positieve test?? :( zou het dan over een paar dagen alsnog positief kunnen testen?
 
Ava, ik moest gisteren ongesteld worden en heb toen die test gedaan.
Ik ga maandag of dinsdag ochtend nog een keer testen als mijn ongesteldheid niet doorgebroken is..
 
Terug
Bovenaan