nod tussen sint en kerst?

hee meiden,

Mijn NOD is ook 19 dec. Met een cyclus van 21 dagen, wanneer is dan mijn ei'tje dan eigenlijk.. weet het even niet meer..

Geen klachten nog hier.. vorige maand wel en werd 8 dagen eerder ongesteld dan normaal.. volgens de gyn blijf ik deze cyclus houden..

gr mamoetje

Hallo,

Mag ik met jullie meekletsen ? Ik klets al op diverse topics maar hier las ik dat er meer dames aanwezig zijn die ook al wat langer ( > 5 maanden ) aan het proberen zijn.
Ik zit/zat nu in ronde 5. Afgelopen zaterdag had ik ongesteld moeten worden als ik uit ga van mijn laatste twee cyclussen van 27 dagen.
Gezien mijn vroege LHpiek deze keer op dag 13 (normaal op dag 14-17) ging ik er vanuit dat ik mooi weer na 27 dagen ongesteld moest worden. Ik heb 0,0 zwangerschapstekenen/kwaaltjes dus we hielden er gewoon rekening mee dat het weer niet was gelukt. Omdat ik nu 3 dagen overtijd ben hebben we zojuist toch maar eens een testje gedaan, je weet tenslotte maar nooit: en helaas negatief.  Op naar ronde 6.

Ik ben benieuwd wanneer ik dan nu ongesteld ga worden: snap er helemaal niks meer van. Normaal werd ik 10-14 dagen na mijn piek ongesteld en de langste cyclus tot nu toe was 31 dagen ( had toen de piek op dag 17). Ik zit nu na vandaag 17 dagen van mijn piek vandaan en nog steeds geen bloed te zien, maar wel een negatieve test.
Wat is dit nu weer ? Is mijn lichaam nu helemaal van slag ?
Er zit duidelijk geen lijn mijn cyclussen. Ik maak me er wel zorgen en bang over.

Ik hoop dat ik mee mag kletsen met jullie.

groetjes, Silvia

Ik
word een beetje gek van de forum zeg,
jeetje mina, niet te geloven, dat ze hier niets aan kunnen doen zeg

Nou ladies nog 6 dagen, dan weten we meer, ben wel nog steeds moe sientje, maar niet zo erg als in het weekend, raar he, mijn lichaam houd mij gewoon voor de gek denk ik.
ppfffffffffffff wachten duurt echt lang hoor.............

Hey Sylvia,
zolang je maar niet ongesteld bent meid, je kan altijd nog een postief test krijgen

Hoi hoi,

@Mamoetje, volgens mij moet men rond de 14 dagen na je eisprong ongesteld worden.
Volgens mij betekend dat een deze dagen je eisprong. Maar pin me er niet op vast hoor!

Op de site van kindje op komst:
" Als je een langere of kortere cyclus hebt dan 28 dagen, is de eisprong toch altijd 14 dagen voor de verwachte volgende mensturatie."

(bij google eisprong+mensturatie intypen, vind je een hele hoop info, ook over kortere cyclussen enzo).

@ Sylvia, ik sluit me bij Filiz aan hoor! Je bent nog niet ongi geworden, dus alles is mogelijk!!!

@ Filiz, we gaan met je mee duimen dat het raak is!!!

Groetjes Sientje

Waaahaaaa
Sorrie hoor, moest het even kwijt!
Ging net naar de wc, en ja hoor, geen ontkokmen meer aan:slijm slijm!
Dus het vermoeden dat ik gisteren en vandaag al had (dat het waarschijnlijk ei-slijm was om het maar zo te zeggen) weet ik nu zeker! M ´n eisprong is in aantocht!
Hoogstwaarschijnlijk heb ik het vermoeden dat ik m voor het weekend nog ga krijgen.

Jeetje, misschien een beetje een raar bericht, maar ik had er helemaal geen rekening mee gehouden dat m ´n cyclus zo snel weer opgang zou komen! en dat terwijl ik ziek ben! Snap er niks meer van... Misschien verbeeld ik het me wel hoor, kan ook.
Maar het voelt aan de linkerkant al een beetje broeierig (of t zijn m ´n darmen....)

Misschien een raar bericht, maar na een miskraam is het altijd weer de vraag wanneer je cyclus zich oppakt, kan 2, 3, 4, 5.. weken zijn. En het ziet er naar uit dat ie nu alweer is opgepakt! (maaaar......... niets is natuurlijk zeker... we wachten het af....)

Groetjes Sientje

Hoi hoi

Ik snap er nu echt helemaal niks meer van…
Even een cyclus verhaaltje…

14 november ben ik ongesteld geworden.. dag 1 van de cyclus…
mijn ongi was minder dan normaal, maar hield wel een dag of 5 aan.

Op dag 8 en 9 ’s ochtend bij het afvegen slijm (veel te vroeg voor een eitje dus)

Op dag 16 een opgezette buik
Op dag 17 flinke steken ’s ochtends vroeg. (zo erg dat ik er bijna niet van auto kon rijden.

Ik denk dus dat ik 1 van die dagen mijn eitje eb gehad. Het gekke was dat het niet met slijm gepaard is gegaan.

Vandaag op dag 21 heb ik flink wat last van gelige afscheiding.

Je snapt dat ik er niks meer van snap!
Kan iemand hier iets mee????
Temperaturen ben ik niet zo goed in, niet consequent gedaan in ieder geval. Wel weet ik dat ik op dag 15 nog een lagere temperatuur had…

HELP!!!

Okee Carina, hier gaan we!

Ieder lichaam is natuurlijk anders, maar ik zal m ´n cycluskenmerken (eisprongkenmerken) erbij zetten

Op dag 8 en 9 had je slijm. Je denkt dat dat te vroeg is voor je eisprong.
Kan. Bij mij begint het slijm altijd een aantal dagen van te voren. Heb even terug gezocht en bij mij begon het slijm de vorige cyclus 6 dagen voor m ´n eisprong.Maar dan is het ook te vinden elke keer als ik naar de wc ben geweest. Heb je niet geklust die avond van tevoren? Want anders kan het natuurlijk ook wat anders zijn geweest he.... Hahahaha.

Okee, we gaan verder.
Dag 16 opgezette buik en dag 17 steken.
Grote kans dat daarna je eitje gesprongen is. Ik krijg een paar uur voor m ´n eisprong een enorme buik als een voetbal. Dan komt de pijn erbij en evenlater knapt ie zeg maar en is de heftigste pijn weg. Het blijft zeg maar nog wel een beetje gevoelig.

Dat gele slijm van de 21 zou ik niet weten.

Kortom ik denk zomaar dat je je ei heb gehad op de 17e.
Ebte de pijn weg op de 17e?

Maar zoals ik al schreef is ieder lichaam anders, en ken je je eigen lichaam het beste!

hoi sientje...
ik dacht er tot vandaag net zo over als jij... je denkt dus ook niet dat dit pas mijn eitje is...
ik ging er na vandaag erg aan twijfelen. was bang dat ik nu pas mijn eitje zou hebben.

raar lichaam he!
er zit niks anders meer op dan afwachten...

hoe is het nu met jou? ik begreep dat je eitje eraan komt.. gelukkig maar! is een goed teken als je cyclus weer gelijk op gang komt!

liefs Carina

Terug
Bovenaan