Nog 6 dagen tot NOD maar nu al zwangerschapsverschijnselen?

Weekend was erg relaxed! Zaterdag natuurlijk heerlijk weer. Alleen gisteren ging de oudste onderuit. Dikke lip, gescheurde aanhechting van lip-tandvlees en bloedneus. Goeie afsluiter dus! Not...

spannend hoor! Hopelijk is t deze keer raak, en zo niet dat je dan niet zo lang hoeft te wachten totdat je ongesteld wordt.

Ik zit nu heerlijk in diezelfde fase als toen we dit topic startte. Ben weer misselijk en gevoelige borsten, maar t zegt dus allemaal niets. Ben benieuwd volgende week!

Ik ga vanmiddag naar de huisarts het even laten checken. Als ik niet zwanger ben dan heb ik daar gezien de situatie wel vrede mee, maar dan nog: wat doet m'n lijf raar. Gister had ik last van veel vloed, heb ik ook nooit. Ik vrees dat ze me toch weg stuurt dat ik nog even moet wachten, maar bah. Ik weet het niet meer. Heb inmiddels tig scenario's in m'n hoofd van wat er mogelijk aan de hand is. Ben ik niet zwanger, dan zijn; m'n darmen overstuur - waarom dan niet ongi -, sla ik een cyclus over - waarom dan die gespannen buik -, is het stress of ben ik schijnzwanger. Ben ik wel zwanger, dan: komt m'n hcg traaaag op gang, of ben ik te vroeg met testen, had ik een verlate eisprong, is 'ie buiten de baarmoeder gestrand, snapt m'n baarmoeder niet dat bij mislukte innesteling het de sluizen open mag gooien. Ik ga het allemaal maar even vragen vanmiddag.

M'n cyclus is onregelmatig, dus kan het allemaal ook niet zo goed peilen. Afijn.

@Sproet; wat spannend weer! Ik duim voor je.

En heeft je bezoekje aan de huisarts iets opgeleverd? Ben heel benieuwd!

dankjewel! Ik duim ook voor mezelf haha, maar voor iedereen hier. Vind t nu wel weer een keer tijd worden... Maar ben ik niet zwanger, kan ik nog een half seizoen competitie spelen. Dus dilemma's. Ik voel wel van alles, maar ja wat betekent dat...?

Balen zeg sproet om zo af te sluiten. Hoe gaat het nu?

Ben jaloers op je sproet dat je nu weer zo zit ik moet nog ff wachten. En daar ben ik niet zo goed in.

En Elske hoe was het bij de huisarts.

Hoe is het bij jou Fait je bent zo stil.

Klopt. Hij heeft er gisteren ook best last van gehad. Dan mogen we blij zijn dat het gebeurde voordat we weg gingen en niet toen we daar net waren...

ik vind Faith ook wel stil!

Haha en ik zit liever in jouw situatie. Dat je er nog aan kunt 'werken'. Dit wachten is ook slopend... Nog 9 dagen ;)

Hahaha zijn de meningen verschillend over. Ik kan nu geen pijl trekken op mijn ciclus dat is ook frustrend pfff. Maar ja heel de maand maar klussen. En hopen dat het lukt anders gaan we gewoon weer verder.

Is idd wel fijn dat het op het einde was maar nog heel vervelend.

Ja klopt. Is ook frustrerend. Weet nu eigenlijk ook niet of ik m'n eisprong al heb gehad, aangezien ik niet verder getest heb. Had aan t eind van de middag wel last van steken en net van die plakkerige afscheiding (sorry). Dus geeeeen idee. Afgelopen zaterdag voor t laatst gevreeën, ben er ook wel een beetje klaar mee. Misschien is dat ook wel een teken dat m'n eisprong al is geweest, heb meestal rond de eisprong meer zin...

als jij t wel kunt opbrengen om de hele maand bezig te zijn, veel plezier haha. Zou je over een tijdje ook niet willen testen? Zodat je in ieder geval een beetje zicht op je cyclus hebt...

Terug
Bovenaan