Nog 6 dagen tot NOD maar nu al zwangerschapsverschijnselen?

Succes hilliebil voor ons allemaal spannende tijden. Ik hoop morgen weer aan de gang te kunnen periode is nu zo goed als weg. Dus weer klussen.

Jaa gekke ovulatietesten hè Sproet. Maargoed, je ovuleert! Dat weet je in ieder geval.

Hmm Ja Irma dat is maar de vraag. Ik heb dat dus met die vriendin van mij en ik vind dat het me goed afgaat. Het is belangrijk om erover te blijven praten met je zus, mijn vriendin heeft namelijk de neiging om er niet teveel over te zeggen zodat ze mij niet kwetst ofzo. Terwijl ik het juist fijn vind als ze dingen met mij deelt. Dus als je het daar over kunt hebben dat denk ik dat dat best goedkomt hoor :)

<span style="line-height: 1.5;">he, rot voor je hillebil. Een jaar alweer,  mag je dan niet naar de gynaecoloog dat die meekijkt naar je cyclus enzo?  maar hopen dat je snel positief test. Dan hoeft dat niet ;) </span>

Dag vrouwen! Ik ben 28, geen kinderen, ik date met een jongen, maar dat is nog te pril om een relatie te noemen. En, tja, ik vermoed dat ik zwanger ben, niet super ongewenst, maar als het zo is erg onverwacht. Ben met zwanger worden totaal niet bezig geweest.

@HaveFaith; dank! Maar het is nog steeds niet 100% zeker. >:(

Ik zit vól in de frustratie op dit moment, ook omdat ik maar die spanning in m'n onderbuik blijf voelen; als een soort zeurende spierpijn, veel moe. Ik word er echt héu-le-maal gestoord van. Vanochtend twee zwangerschapstesten gedaan, 1 van de Kruidvat en 1 van clearblue, beide negatief. Toch maar de HA gebeld en het voorgelegd en ook de buikkramp en niet ongesteld worden. Maandagochtend een afspraak.

3 juni was eerste dag van m'n laatste menstruatie, 20 en 21 juni seks gehad, 29 juni begon de kramp, 1, 2 en 3 juli hele lichte bloeding gehad, 3 juli in den avond wat stevige krampen en toen was het über met de bloeding. Als dat de innesteling was, zou men zo kunnen bedenken dat indien mislukt ik deze week in een bloedige tsunami had gezeten, maar niks-nada-de-niente.

Zou bijna zeggen dat ik opgeluchter zou zijn als die test positief was, dan kon ik die kwaaltjes tenminste plaatsen. Ik zou gewoon graag willen weten waar ik aan toe ben, daar ik m'n levensstijl dan ook behoorlijk mag bijsturen. Ik voel me schuldig bij ieder biertje/wijntje dat ik drink, want 'straks dan', was bijna geneigd een pot foliumzuur te halen, want 'straks dan'. Maar aan de andere kant: straks niet en waaaar the ffff heb ik me dan zo druk over zitten maken. Je hoort ook wel eens van vrouwen die pas in de 8ste week positief testen. Ik zou nu in week 5 zitten. Voor de dames met kinderen: wanneer testten jullie positief?

Ik voel me een wat vreemde eend in de bijt daar jullie zo hard bezig zijn met een kindje en kan me zo voorstellen dat dat veel spanning en teleurstelling met zich mee brengt - maar ook hoop natuurlijk -. Ik vind het in ieder geval superfijn dat ik het met jullie mag delen, ookal is het nu nog zo onzeker allemaal. Pfffff....

Oh dat is gek. en welke merk was die eerste test die je deed dan? Misschien die nog eens proberen? dat is toch vreemd ja dat je bij de ene positief test en de andere 2 negatief. Ik testte positief bij de 4 weken en 6 dagen ;)

Hmm.. ja je moet doen waar je je goed bij voelt, en kan me voorstellen dat je een pot foliumzuur toch wat fijner vind voelen. Van de andere kant zijn er misschien ook genoeg dames die de 10 weken al voorbij waren voor ze wisten dat ze zwanger waren, en die hebben ook nooit foliumzuur gebruikt. Maargoed je wilt je natuurlijk ook niet mogelijk schuldig voelen stel je bent wel zwanger en het kindje heeft dalijk toch een afwijking. Dus luister naar jezelf zou ik zeggen.. :)

Jaa het is weer net een ander verhaal. Maargoed we hebben allemaal een ander verhaal toch ;)  Voelde me ook een beetje raar omdat ik 22 ben, wat tegenwoordig erg jong is om een kinderwens te hebben.. Maar in de meeste gevallen bestaat dat vooral in je hoofd :p

Ooooooo ik ben ook zo'n sukkel he!!! We zijn een weekendje weg en ik ben gewoon de testen vergeten mee te nemen!!! Vandaag dus ook niet getest. Ik weet nu dus nog niets. We doen t dus maar op de ouderwetse manier, om de dag. Maar ik baal wel. Hoop dat t toch raak mag zijn over 2 weken en dat ik nog een stapeltje testen overhoud ;)

bij de eerste testte ik op de dag dat ik ongesteld had verwacht te worden positief en bij de tweede wel voordat ik ongesteld had moeten worden, maar was pas 2 ongesteld geweest. Had dus nog geen idee hoe m'n cyclus was

Hallo dames,

Volgens mij heb ik me al eerder voorgesteld maar vooruit hier nog een keer....

Ik ben Annemarie,  heb 1 dochter Jill Sofie van 8 uit een eerdere relatie mijn huidige partner en ik zijn 29-10-2013 getrouwd en 31-10-2015 al 6,5 jr samen. Mijn man heeft Jill erkend en is dus juridisch haar papa. Ik ben 34 en Bas wordt 30 as 24 juli, samen hebben we na 4,5 jr ziekenhuis Dani Emma gekregen op 26-02-2015. Vijf dagen na Jill haar bday  :)

Graag willen we nog een derde kindje, vandaar dat we al 'begonnen' zijn. Ik heb helaas PCOS, dus veel geduld maar weer....

Ovulatietesten kunnen bij mij vals positief zijn dit staat namelijk ook in diverse bijsluiters dit vanwege pcos.  Lastig, lastig maar we komen er wel!

Fijn weekend ik ga lekker slapen nu!

Geniet van je wknd sproet86

Elske ik teste bij mijn dochter op me nod dag positief. Nu was ik 2 weken overtijd en nog steeds negatief. En idd het was ook zo daarna een menstruatie van 3 dagen maar heel heftig.

Sproet fijn weekend!!

Terug
Bovenaan