Dag vrouwen! Ik ben 28, geen kinderen, ik date met een jongen, maar dat is nog te pril om een relatie te noemen. En, tja, ik vermoed dat ik zwanger ben, niet super ongewenst, maar als het zo is erg onverwacht. Ben met zwanger worden totaal niet bezig geweest.
@HaveFaith; dank! Maar het is nog steeds niet 100% zeker. >
Ik zit vól in de frustratie op dit moment, ook omdat ik maar die spanning in m'n onderbuik blijf voelen; als een soort zeurende spierpijn, veel moe. Ik word er echt héu-le-maal gestoord van. Vanochtend twee zwangerschapstesten gedaan, 1 van de Kruidvat en 1 van clearblue, beide negatief. Toch maar de HA gebeld en het voorgelegd en ook de buikkramp en niet ongesteld worden. Maandagochtend een afspraak.
3 juni was eerste dag van m'n laatste menstruatie, 20 en 21 juni seks gehad, 29 juni begon de kramp, 1, 2 en 3 juli hele lichte bloeding gehad, 3 juli in den avond wat stevige krampen en toen was het über met de bloeding. Als dat de innesteling was, zou men zo kunnen bedenken dat indien mislukt ik deze week in een bloedige tsunami had gezeten, maar niks-nada-de-niente.
Zou bijna zeggen dat ik opgeluchter zou zijn als die test positief was, dan kon ik die kwaaltjes tenminste plaatsen. Ik zou gewoon graag willen weten waar ik aan toe ben, daar ik m'n levensstijl dan ook behoorlijk mag bijsturen. Ik voel me schuldig bij ieder biertje/wijntje dat ik drink, want 'straks dan', was bijna geneigd een pot foliumzuur te halen, want 'straks dan'. Maar aan de andere kant: straks niet en waaaar the ffff heb ik me dan zo druk over zitten maken. Je hoort ook wel eens van vrouwen die pas in de 8ste week positief testen. Ik zou nu in week 5 zitten. Voor de dames met kinderen: wanneer testten jullie positief?
Ik voel me een wat vreemde eend in de bijt daar jullie zo hard bezig zijn met een kindje en kan me zo voorstellen dat dat veel spanning en teleurstelling met zich mee brengt - maar ook hoop natuurlijk -. Ik vind het in ieder geval superfijn dat ik het met jullie mag delen, ookal is het nu nog zo onzeker allemaal. Pfffff....