Nog 6 dagen tot NOD maar nu al zwangerschapsverschijnselen?

Nee tot nu toe nog geen zin in. En heb gemerkt dat ik na me ei sprong ook geen zin meer heb of iig minder zin. Is voor mij ook een teken. En als ik de kalender die ik heb moet geloven heb ik rond me ei sprong de meeste zin. Dus dat zou dan volgens de natuur moeten kloppen.

Afscheiding plakkerig is meestal wel een goed teken. Maar omdat het bij jou vorige keer ook al tekens waren is het lastig en wachten tot je kan testen. Ik ha duimen voor je

En wanneer is nu ongeveer de eisprong dan?

Ja pfff krijg er echt geen hoogte van. Zo jammer dat er nu geen symptoom te bekennen is. Gisteren was ik redelijk misselijk en gevoelige borsten en onderrug. En weer steken.

Maar heb er wel een verklaring voor gevonden op internet: t lichaam maakt na de eisprong pregesteron aan. En zolang ie dag dus doet ben ik misselijk... Maar vandaag dus niet. Wel weer heel moe. Maar we wachten t nog een weekje af... Duurt lang!

Sorry, had even een dipje. Gebeurt op het moment erg veel in mijn leven en ben veel bezig met hoe ik die dingen een plekje kan geven dus ben niet erg bezig geweest met het forum de laatste tijd.  Hoop dat het nu weer wat rustiger word maar misschien nog niet. We shall see.

In ieder geval, ik ben een beetje de draad kwijt hier geloof ik haha. Sproet jij moet nu wachten tot je mag testen, en saxy jij zit rond je eiersprong verwacht je? Klopt dat in het kort?

Ik heb als het goed is 20 juli mijn eiersprong dacht ik zo even uit mijn hoofd, en die is nogal een chaos, dus pin me er niet op vast.

Ben ook erg benieuwd naar je Elske.

Vervelend Faith :( hoop idd dat het nu rustiger voor je wordt! Je mag altijd hier je hart luchten, als je wilt he!

Ja nog 8 dagen tot m'n NOD, als ik uitga van 26 dagen zoals de afgelopen 2 cycli. Wordt een zenuwslopend weekje dus weer.

Hoop dat je de rust kunt vinden om aan de slag te gaan de komende dagen! Succes ;-)

en sterkte met de onrust!

Nou. .... De HA had een spoedgeval maandag, dus de afspraak werd vanochtend. Hij stuurde me weg, dat ik me waarschijnlijk te druk maakte erom en m'n lijf daarop reageerde. Ik was er teveel mee bezig, niets om me zorgen over te maken. Negatief is negatief 'al helemaal bij vier tests'.

Nja. Ik fiets naar huis en dacht: Ok. Dan gewoon accepteren. Er is niets aan de hand. Zometeen nog 1 test om het af te leren en dan is het klaar. Loslaten.

Ik kom thuis, doe nog 1 test. Zet koffie, steek een sigaret op en draai een muziekje. Op een gegeven moment draai ik me naar de test, wat denk je? Twee dikke strepen. Ik sloeg werkelijk stijl achterover. Gelijk weer een test gehaald; weer positief. Geloofde het niet.

Ik kom zojuist terug van het gesprek met 'de vader'. Het is het meest pittige dat ik ooit gevoerd heb. Zijn reactie viel me mee, maar net als ik in shock en met enige humor de druk er wat af proberen te halen. Er vielen veel stiltes. Ik vroeg op een gegeven moment: ,,Waar heb je behoefte aan?'' - ,,Aan die fles Jack Daniels.''

,,Welk anticonceptiemiddel gebruik je eigenlijk?''
,,De Nuvaring.''
,,Die werkt dus niet?''
,,Nu, het heeft al vijf jaar trouw dienst bewezen... [Stilte]... Zucht. Misschien ligt het wel aan jouw zaad.''
,,Doorgeschoten?''

,,Je kan me nog van de trap gooien.'' - ,,Ik heb hier alleen een ladder.''

,, We hebben in ieder geval onze vruchtbaarheid nog niet verrookt en verdronken.''

Nja, ik heb wel een beetje gelachen, maar ben nog steeds wat in shock. Hij ook. Ik kan nog niet echt peilen hoe hij erin staat en hij gaf duidelijk aan het even te moeten laten bezinken. Dat hij er serieus over nadenkt, zegt wel wat, maar ik weet nog even niet hoe rooskleurig ik het mag inzien. Het kan alle kanten nog op...

Moet zeggen dat ik de "grap" niet kan waarderen, maar gezien mijn situatie is dat denk ik logisch. Verder snap ik wel dat jullie je geen houding weten te geven, lastig pakket.

En heb je je huisarts al gebeld om het te vertellen? Die slaat ook stijl achterover dan.

Nou dan gefeliciteerd? :)

Ooh sproet dacht dat ik al op je had gereageerd :eek: oepsie.

Heel lief van je :)  Misschien een ander keertje ;) Kan opzich mijn ei wel kwijt alleen heeft gewoon tijd nodig denk ik.

Oeh spannende tijd weer.. Duimen maar :)

Dankjewel :)

Volgens mijn agenda heb ik 23 juli ei sprong door mijn verwarde cyclus is echt alles door de war.

Balen Faith hoop dat je snel betere tijden te gemoed gaat.

Erg zeg sproet hopen op goed nieuws anders weer door.

Elske gefeliciteerd? . En wat een verhaal zeg. Hoe gaat het nu met je?

Terug
Bovenaan