Nog 6 dagen tot NOD maar nu al zwangerschapsverschijnselen?

Komt wel weer goed sproet wil nog steeds heel graag zwanger worden. Alleen me dochter vertrekt morgen naar haar vader voor 3 weken. Dus ben niet goed gestemd nu pffff. Vandaag een onwijs leuke dag gehad in het zwembad bij mijn ouders en morgen om 14 uur gaat ze heb het nu al zwaar. Heb haar ook veel te laat in bed gelegt nog flink geknuffelt extra lang verhaaltje enzv.

Nu even laten bezinken dat ze weg is voor 3 weken en dan komt het weer goed. Moet wel veel werken dus ik heb afleiding en als ze terug komt hebben we hier in huis 3 weken vakantie 😆. In mijn eerste week valt me nod dus misschien......

Het is bijna woensdag sproet, al zal het voor jou nu een eeuwigheid duren.

Elske misschien heeft alles tijd nodig om te bezinken en idd wat annemarie zegt misschien is hulp zoeken wel slim.

Faith hoe gaat het nu met jou?

Komt wel weer goed sproet wil nog steeds heel graag zwanger worden. Alleen me dochter vertrekt morgen naar haar vader voor 3 weken. Dus ben niet goed gestemd nu pffff. Vandaag een onwijs leuke dag gehad in het zwembad bij mijn ouders en morgen om 14 uur gaat ze heb het nu al zwaar. Heb haar ook veel te laat in bed gelegt nog flink geknuffelt extra lang verhaaltje enzv.

Nu even laten bezinken dat ze weg is voor 3 weken en dan komt het weer goed. Moet wel veel werken dus ik heb afleiding en als ze terug komt hebben we hier in huis 3 weken vakantie 😆. In mijn eerste week valt me nod dus misschien......

Elske misschien heeft alles tijd nodig om te bezinken en idd wat annemarie zegt misschien is hulp zoeken wel slim.

Oh pfff wat een gedoe allemaal Faith! Alles komt te gelijk en dan ook niet de minst makkelijke dingen. Heftig hoor. Sterkte ermee!

en jij ook saxy. 3 weken zonder 1 van m'n kinderen, moet er niet aan denken. Wordt heel erg aftellen en hopelijk dat de tijd snel gaat!

Dag 40. Nou ik had niet zo lang niet kunnen testen haha! En je ziet t bij Elske, hij kan zo maar opeens positief zijn.

Maar snap t wel. Heb net een vroege test gedaan en die bleef gewoon wit. BAM. En nu geloof ik er al niet meer in en weet ik bijna zeker dat ik woensdag gewoon ongesteld ga worden. Juist omdat ik de vorige zwangerschap een aantal dagen voor m'n NOD 's avonds een dik positieve test had. Maar werd echt misselijk wakker vanmorgen. En ik weet wel wat jullie gaan zeggen haha... Dat t nog te vroeg is😆 Bah onzekerheid

Oooh pffff Saxy, ik heb dan geen kinderen maar 3 weken lijkt me echt ondraaglijk lang! Gaat het?

Spannneeend Sproet! Maar elke zwangerschap is anders, bij de ene test je een week voor de nod al positief, de andere pas 3  weken erna. Afwachten maar weer :(

Nou het gaat met mij helemaal niet best. Heb last van hyperventilatie aanvallen. Het is echt teveel nu even. Ben zelf ook aan het opbouwen van werk na een lange tijd thuis te hebben gezeten met depressie.  ( schildklier kan daar dus blijkbaar invloed in hebben gehad.)  en dat geeft ook stress. Daarbij komt ook nog dat met een trage schildklier je kans om zwanger te woeden aanzienlijk kleiner is en de kans op een miskraam groter. Vind  het even allemaal niet meer zo leuk.

Saxy, moeilijk zeg! Wij zijn in mei 8 dagen zonder de kinderen op Huwelijksreis geweest. Dit ging wel.goed hoor want was super fijn even samen. Maar wat was ik blij om ze te zien! Hopelijk vliegen voor jou de weken zodat je daarna lekker samen vakantie hebt.

<span style="line-height: 1.5;"> </span>

<span style="line-height: 1.5;">Sproet, erg spannend. Wil nu echt nog niks zeggen maar begrijp je gevoel. Ook een beetje zelfbescherming? </span>

Faith,  wat vervelend allemaal! Heel veel sterkte met alles.

Hier zit in zo rond mijn eisprong. Ik vind het nu al spannend...ik ga denk ik via internet vast wat testen kopen. Van die vroege testen want dan gaan mijn zus en ik samen testen voordat wij op vakantie gaan. Zou zo leuk en bijzonder zijn! Maar gister al even samen erover gesproken dat we goed moeten blijven praten als het bij eentje wel lukt en bij de ander niet. Maar wij zijn zo close dat het wel goed komt

Wordt klussen dan Irma succes.

Ik ben aan het wachten op me vruchtbare dagen deze zouden vanaf woensdag zijn volgens mijn kalender. De ei sprong zou zijn volgende week maandag. Maar ik heb geen idee met mijn cyclus op dit moment. Dus gewoon klussen op de gok.

Vervelend Faith hier ook bekend met depressie heb al 4 jaar medicijnen ervoor. Maar het helpt wel stabiel te blijven, en gelukkig veel steun van mijn omgeving hoop dat jij dat ook hebt. Kunnen ze niks doen aan je schildklier?

Terug
Bovenaan