Oké, ja en sowieso loopt elke zwangerschap natuurlijk ook anders. Een vriendin van mij is nu zwanger en die is 31 weken en het kind is al helemaal ingedaald, bekkeninstabiliteit, harde buiken, beginnende weeën. Dus dat is nogal een zorgelijke zwangerschap. Dan is ervan genieten nog best lastig denk ik. Ze mag eigenlijk helemaal niks nu, maarja er loopt er al eentje rond van 4, die wil natuurlijk spelen en doen.
Ja met de 8 weken wisten we dat er iets niet goed ging maar wisten niet zeker of het een miskraam zou worden. Toen nog paar X terug geweest en uiteindelijk dan van die pilletjes gekregen, en uiteindelijk alsnog gecuretteerd. Snap dat dat indruk op je heeft gemaakt inderdaad.. Als je 10 bent beleef je de dingen bestwel intens enzo, tenminste ik wel toen geloof ik. Die 12 weken regel ja, is maar net wat je fijn vind. Ik ga gewoon na "van wie zou ik het ook fijn vinden als ze het wisten, ook als het niet goed verloopt " dan zit je altijd goed.
Inderdaad. Je hebt gewoon meer zekerheid en het is zo gebeurt zo'n test.
Laat vanavond wel even weten wat de test zei

Wij gaan vandaag naar de baby super store, spulletjes kijken 😍 Als het bij kijken blijft, hahaha