Nog 6 dagen tot NOD maar nu al zwangerschapsverschijnselen?

Ik vertrouw wel op de vroege test vorige zwangerschap gaf hij negatief en klopte.

Vinden jullie die ovulatie testen fijn? Ik ben bang dat ik dan het plezier in de daad verlies en het een obsessie gaat worden. Aangezien in dat nu ook al heb met de zw test.

Ooh fijn om te horen dat je zwanger zijn leuk vind Sproet, hoor ook wel eens andere geluiden en weet zelf natuurlijk nog niet echt hoe het is.  Ongeveer 10 weken , nog niet mega ver maar wel inderdaad al wel directe vrienden en familie. Ik heb een aantal vrienden het ook nog wel achteraf vertelt omdat ik er gewoon heel veel verdriet van heb gehad, en wel wat steun en begrip kon gebruiken. Ja niet geschoten is altijd mis zullen we maar zeggen dus.

voor een meisje, ja... Net alsof je daar iets over te zeggen hebt ook natuurlijk -.-  Ze bedoelen het vast goed, maar komt altijd een beetje.. vervelend over.

Nee precies, je moeder heeft ook wel een beetje gelijk natuurlijk. Maar toch voelt het een beetje als dat de grootste verrassing er wel vanaf is.

Nouja, ik vind het hele zwanger worden ding niet zo prettig. dus met of zonder ovulatietest maakt mij niet veel uit. Alleen dat ik nu zeker weet dat het allemaal werkt weer bij mij, dat vind ik wel fijn eraan :)

Ik heb idd ook wel eens van anderen gehoord dat ze het verschrikkelijk vonden. Kan me er niets bij voorstellen. Het enige vervelende aan de zwangerschap is dat ik m'n volleybal moet missen en niet alles mag eten en drinken. Maar zelfs toen bij de laatste zwangerschap m'n lichaam op was en ik werd ingeleid heb ik tot op t laatst van m'n dikke buik genoten. Dus t is echt per persoon verschillend ;)

Ik vind 10 weken best ver hoor! Je gaat er al bijna niet meer vanuit dat het mis kan gaan. Toen ik 10 jaar oud was heeft m'n moeder ook een miskraam gehad met 10 weken. Toen heeft t indruk op me gemaakt, maar de details hoorde ik natuurlijk pas een paar jaar geleden. En ik hoop het toch nooit mee te maken! :(Daarom heb ik een beetje sch**t aan de regel 'wachten tot 3 maanden om t te vertellen'. Niet dat ik t aan iedereen vertel, maar t is wel fijn om ook wat steun te hebben als het misgaat.

Ik denk dat als t langer zou duren ik de ovutesten wel zou overwegen. Je weet ook ongeveer wanneer je eisprong is, dus zie niet in waarom ik het niet precies zou willen weten. Het is alleen maar een handig hulpmiddel ;)

Ben wel heeeeeel benieuwd wat jouw test vandaag zegt Faith!!

Oké, ja en sowieso loopt elke zwangerschap natuurlijk ook anders. Een vriendin van mij is nu zwanger en die is 31 weken en het kind is al helemaal ingedaald, bekkeninstabiliteit, harde buiken, beginnende weeën. Dus dat is nogal een zorgelijke zwangerschap. Dan is ervan genieten nog best lastig denk ik. Ze mag eigenlijk helemaal niks nu, maarja er loopt er al eentje rond van 4, die wil natuurlijk spelen en doen.

Ja met de 8 weken wisten we dat er iets niet goed ging maar wisten niet zeker of het een miskraam zou worden. Toen nog paar X terug geweest en uiteindelijk dan van die pilletjes gekregen, en uiteindelijk alsnog gecuretteerd.  Snap dat dat indruk op je heeft gemaakt inderdaad.. Als je 10 bent beleef je de dingen bestwel intens enzo, tenminste ik wel toen geloof ik.  Die 12 weken regel ja, is maar net wat je fijn vind. Ik ga gewoon na "van wie zou ik het ook fijn vinden als ze het wisten, ook als het niet goed verloopt " dan zit je altijd goed.

Inderdaad. Je hebt gewoon meer zekerheid en het is zo gebeurt zo'n test.

Laat vanavond wel even weten wat de test zei :) Wij gaan vandaag naar de baby super store, spulletjes kijken 😍  Als het bij kijken blijft, hahaha

Ja soms is het erg lastig, zo'n zwangerschap. Ik voelde me toen een uur na de bevalling ook al beter dan de avond ervoor. Maar wat je al eerder zei, het is t allemaal waard. En vaak zorgt een moeilijke zwangerschap voor een makkelijke bevalling. Hopelijk is dat bij je vriendin ook zo ;)

Dat zijn dan ook nog slopende weken voor je geweest! Zou fijn zijn als je snel weer een kindje mag dragen en dat het dan goed gaat!

ooh leuk! Haha, ik zou echt niet alleen kunnen kijken. Al hebben we voor een jongetje nu echt wel alles wat denkbaar is ;) volgende week heb ik de babyshower voor m'n schoonzusje. Zij krijgt het eerste meisje in de familie van mijn man, dus mag eindelijk iets roze kopen haha.

Ja is ons eerste kindje, ik ben 29 vind ik zelf best oud maar volgens gynaecoloog en verloskundige is dat nog jong. ;)

Ik tel de dagen nog een week wachten maar de gehele dag kots misselijk dus moet haast wel goed zijn. Geeft gek genoeg een goed gevoel.

29 is gemiddeld toch? Dat lees ik overal ;)

hier net wat rood bloed bij het afvegen. Heb ik de laatste maanden steeds voor ik ongesteld word. En ga zo uit eten om ons 1 maand Spaans huwelijk te vieren. Kan ik dat tenminste met een gerust hart doen ;)

Hier nog geen teken van menstruatie. Maar zwangerschaps tekens zijn ook weg. En na die negatieve test ga ik er niet meer vanuit. Als ik zaterdag niet ongi wordt doen we dinsdag weer een test. Want ik ga de nachtdienst in en dan zie ik me vriend niet.

En dinsdag zou ik echt goed overtijd zijn.

Bij jullie ook allemaal spannend zeg. Over een miskraam kan ik niet mee praten nooit mee gemaakt ook niet in me directte omgeving. Kan me wel voorstellen hoeveel verdriet dat geeft en het gewoon verschrikkelijk is als je dat mee maakt.

Terug
Bovenaan