Nog een 3e kindje?

Hoi meiden,

Pien,inderdaad balen zeg dat de test negatief is, hopelijk mag het straks snel raak zijn.
Espirtfreak, wat de oppas betreft die je vergoed krijgt is een gastouder. Je moet dan even een gastouderbureau in de buurt zoeken en zij regelen en zoeken een gastouder. Is ook erg ideaal. En wordt dus ook nog vergoed.
Ja heerlijk is dat om nog eens met een dikke buik rond te lopen. Zijn jullie er al over uit of nog aan het twijfelen?
groetjes melanie

Hoihoi,

Melanie, tja twijfel is er nog steeds wel. We waren vorige week bij vrienden en toen werd er  gezegd 2 kinderen is zat, en dan denk ik tja dat is ook wel zo, maar 3 lijkt me toch ook wel heel erg leuk. Onze oudste dochter is vorige week ingeënt  en reageert daar altijd heel heftig op. Ze is dan erg jengelig en hangerig en op zulke momenten denk ik wel eens van twee is inderdaad meer dan genoeg! Maar ja ook dat gaat over. Heb mijn oppasprobleem inmiddels opgelost, alleen is die persoon er niet echt blij mee dat ik het via zo'n bureau wil laten lopen. Maar ja dat scheelt mij gewoon teveel geld  anders ga ik haast (tikkeltje overdreven maar toch) voor nop werken

Liefs mij!

hoi meiden

ik ben vanmorgen naar de huisarts geweest en hier is de test ook negatief dus we gaan er weer voor nieuwe ronde en nieuwe kansen

verder nog steeds een beetje bruine afscheiding dus dan zal dat mijn ongi wel zijn mijn volgende nod is dan 30 nov

eerst de groetjes pien

Hoi,

Pien, goh wat balen zeg, het lijkt me dat je stiekum toch nog een klein beetje hoop hebt dat het wel goed zit. Heb je dit al vaker gehad? En de huisarts kon ook niet zeggen waar 't aan lag? Ik heb zelf een heel onregelmatige en vooral lange cyclus, en dat is ook erg lastig. Ik moet als 't goed is over 2 weken ongesteld worden, lekker handig, we gaan dan een midweekje naar Center Parcs, maar ja alles voor het goede doel hè?

Groetjes!

Hoi Iedereen.

Ik ben moeder van een dochtertje 3,5 jaar en een zoontje van 1,5 jaar en zit in de eerste ronde van een derde. Voor dat we aan kinderen begonnen zeiden we dat we 4 kids wilden, mijn man heeft 3 broers en ik zelf 5 zussen. na een tijdje vonden we dat 3 kids meer praktisch is. past beter in de auto, dan hebben ze allemaal een eigen slaapkamer enz..Allebeide de kids zijn jarig in mei en heb daarom bewust gewacht met zwanger worden tot nu.  Maar nu komen de twijfels, kan ik het wel aan, stel dat  het niet gezond is, stel dat het er 2 zijn (ben zelf een tweeling en mijn zus  is zwanger van een tweeling)  enz..  gelukkig vind ik het zwanger zijn en kinderen zo leuk, dus ben ik toch gestopt met de pil. dinsdag 6 nov weet ik meer, spannend

goed om te lezen dat ik niet de enige ben die nog een 3e wil...maar toch ook af en toe twijfels heeft.

Het is vreemd; vlak na mijn eerste werd ik al overstelpt met vragen: 'wanneer komt de tweede'. Nu blijft het stil... 't Is toch standaard, twee kinderen. Maar ik wil wel graag nog een kindje, heb niet het gevoel dat ik 'klaar' ben!
Heb nu twee jongens. Laatst had ik het erover met iemand, die prompt zei: dan wil je nu zeker een meisje! Begon nog te twijfelen ook: wil ik het inderdaad daarom? Maar nee, ik wil gewoon een derde kindje!
Af en toe hebben wij het thuis ook wel over de praktische zaken; verbouwen, nog een autostoeltje. Maar dat vind ik allemaal zo praktisch gedacht; er kan bij ons heus nog wel een derde kindje bij.

Wel apart; lees eigenlijk nooit forums, maar nu bij keuze ga ik toch te raad op internet en dit soort sites!

Hallo allemaal,

Ik zal mezelf hier ook even voorstellen.
Ik ben Suus, 33 jaar en heb 2 kinderen. Een meisje van bijna 3,5 en een zoontje van 19 maanden. Ook wij zijn sinds een maandje of 3 bezig voor nummertje 3.
Ik vind het zo fijn te leze dat ook jullie weleens je twijfels hebben.
Ik was al bang dat ik de enige was.
Vind het af en toe zo druk met deze 2, maar ik kan ook zo enorm van ze genieten en voel ik mijn liefde voor de kids bijna overstromen. Het is sinds een half jaartje alweer aan het kriebelen, maar ik moest eerst manlief ook nog zo ver krijgen
Maar nu het steeds dichter bij komt, vind ik het ook wel weer heel spannend. kan ik het allemaal wel, hoe zal het straks gaan?
Maar ik wil zo graag nog 1 keertje zo'n klein babytje van mezelf.
Ik ben er zelf ook 1 van 3 en ik vond en vind het altijd heel gezellig met m'n zussen.
Ach, ik wacht maar af. Waarschijnlijk zijn al die twijfels als sneeuw voor de zon vetrokken zodra ik echt zwanger ben.
Ik zit nu pas in mijn 2e ronde, omdat het nogal lang duurde voor ik de eerste keer ongi werd. Ik verwacht mijn NOD nu 8 november.

Hey allemaal!

Mama in Noorwegen (is dat echt zo?), Jaylo en Suusie leuk dat jullie meekletsen.
Ook ik dacht de enige te zijn die zo haar twijfels had over een 3e kindje, daarom ben ik ook een beetje op internet gaan surfen om toch wat ervaringen/gevoelens te kunnen delen.

Mama in Noorwegen, bij mijn man's familie komen ook tweelingen voor en mijn schoonvader heeft al wel eens lachend gezegd dat het een generatie overslaat, ook dat zit bij mij in het achterhoofd, stel dat het er 2 zijn, dan zijn er nog meer praktische problemen die opgelost moeten worden. Maar ja, ook dat zal zich wel redden. Zijn jullie al lang bezig voor nr 3?

Jaylo, wij hebben bewust niet over onze wens voor een 3e kindje gesproken, gewoon omdat wij geen zin hebben in reacties van goh je hebt toch al 2 kinderen? Maar ja, aan de andere kant is het ook wel zo dat als niemand weet dat je een wens voor een 3e hebt, je al gauw de vraag krijgt of het wel de bedoeling was nogmaals zwanger te raken.

Suusie, ook ik heb hetzelfde gevoel als jij, nog 1 keer zo'n klein baby'tje die volledig afhankelijk van je is en lekker bij je ligt, heerlijk lijkt me dat!   Toen ik zwanger was van mijn 2e voelde ik me behoorlijk schuldig ten opzichte van de eerste, ik was bang haar tekort te doen en ook bang dat ik van de 2e niet zoveel kon houden als van de 1e. Maar niets is minder waar gelukkig. Dus een 3e zal ook net zoveel liefde en aandacht krijgen als de 1e 2.

Nog een fijn weekend allemaal!

Terug
Bovenaan