Nog een 3e kindje?

hoi meiden

iedereen blijft wel twijfelen denk ik tot het eindelijk zo ver is dat we zwanger zijn dan kun je niet meer terug en kun je er van gaan genieten en zie je ook de nadelen niet meer die je anders wel had bedacht

ach we zullen er gewoon voor moeten gaan als het een wens is en je gevoel zegt dat je dit graag wilt moet je het gewoon doen!!!!
ik ben nu 2 1/2 week overtijd en de testen zeggen dat ik niet zwanger ben dus ik blijf hoop houden
we gaan er voor dames

groetjes pien

Hoi meiden

Ik wilde even zeggen dat ik weer terug van vakantie ben maar zo te zien zijn jullie hier al een tijdje niet geweest.
Hopelijk tot snel, ben nl erg benieuwd hoe het met jullie gaat

Groetjes van Kyra

Hoi,

Pien, hoe is 't nu met jou? Nog geen positieve test? En tja voor wat betreft het twijfelen, bij mijn 1e 2 kids heb ik niet getwijfeld en nu wel, ik heb nl. erg weinig oppasmogelijkheden. Mijn beide ouders zijn overleden en de ouders van mijn man zijn erg op zichzelf. En tja 2 kids onderbrengen is in mijn geval al niet altijd makkelijk, laat staan dat je 3 kids hebt. En onze jongste zal op zolder moeten slapen en dat voelt ook niet helemaal lekker.

Kyra, goede vakantie gehad en hoe is t nu met jou? Hebben jullie al verteld dat je zwanger bent, of is het nog steeds jullie geheimpje?

Zijn er al verder dames hiero die zwanger zijn van hun 3e?

Hoi allemaal,

Kyra, leuk om jou hier ook weer te treffen, weet je al wanneer je je 1ste echo krijgt, kijk je vast erg naar uit.
Pien, hoe gaat het met jou, alweer getest?
Espiritfreak, ik herken zeker ook jouw twijfels. Ik had dat inderdaad bij de 1e en 2e ook niet en vind dat best jammer dat ik dat nu wel heb, want voor  mijn gevoel wil ik er dolgraag een 3de bij.
Wat de oppas betreft mijn ouders en schoonouders pasten eerst ook op, maar die wilden niet op 2 passen en sinds die tijd gaan ze naar de kinderopvang en dat bevalt echt super. Ik keek er eerst erg tegenop,maar als dat geweten had had ik het veel eerder gedaan. En financieel is het mij erg meegevallen. Het grootste gedeelte wordt vergoed. Het is natuurlijk wel van je inkomen afhankelijk. We hebben beide wel een redelijk baan, maar geen super inkomen. Voor de middeninkomens waar wij onder vallen is in ieder het goed te doen. Verder hebben de kinderen het erg naar hun zin en qua tijden halen en brengen is het ook ideaal. Veel succes met jou beslissing en je moet ieder geval je hart volgen, groetjes melanie

Pien, hoe is het nu ? Al de RD, of alweer getest ?   Ik heb zelf een onregelmatige cyclus en krijg altijd de zenuwen als ik negatief heb getest.
Melanie, ook wij hebben de kids op het Kinderdagverblijf, en valt inderdaad mee met de kosten. De oudste gaat nu 2 middagen naar de naschoolseopvang, dat kost helemaal bijna niets. Mijn ouders passen nog een halve dag op, maar roepen al dat als er een derde komt ze het niet meer willen. Maar goed, dat zien we tegen die tijd dan wel.   Het enige wat weleens lastig is als we een avondje weggaan. Nu kunnen de meiden nog vrij makkelijk bij ouders/schoonouders slapen, maar dat wordt dan lastiger, en helemaal doordeweeks, mijn schoonouders wonen niet in de buurt en de oudste gaat naar school.   Maar, ook dat wordt wel opgelost, ik ga nu ook al vaak alleen naar verjaardagen etc.

Verder gaat het hier zijn gangetje, de oudste heeft herfstvakantie en zelf ben ik ook een paar dagen vrij, dus lekker uitslapen en genieten....

groetjes Mel

hoi meiden
ik heb niks nieuws te vertellen
heb nog geen rd gezien aleen telkes bruine afscheiding.
( heb gehoord dat sommige vrouwen dat tijdesn hun hele zwangerschap hebben!!!!)
dus ik blijf hopen dat het goed komt maar goed ik kan nieyt langer wachten denk dat ik donderdag even weer ga testen!!!

ik heb mijn kinderen ook bij de oppas en bevalt er goed ik doe het via een gastouder die de kinderen gewoon thuis heeft dit ivm vroege diensten en dan al een oppas nodig hebben om half 7 smorgens en dan zijn de meeste kindercentra's nog niet open

en de kosten vallen erg mee want je krijgt nu een heleboel van de belasting terug

eerst weer allemaaal sucses met wachten en klussen

groetjes pien

Hoi allemaal,

Melanie, wel fijn te horen dat ik niet de enige ben die twijfelt. Ik zie mezelf echt nog wel een keer met een dikke buik rondlopen. Lijkt me super! Toen ik net bevallen was van mijn jongste zei iemand, je moet er echt van genieten, want je weet niet of je het nog eens meemaakt. En genieten heb ik gedaan, alleen gaat alles zo snel, nu is ons kleine meisje al bijna 15 maanden! Ik vond haar 1e verjaardag ook echt niet leuk, was zo definief die afsluiting van het babytijdperk. Dus een 3e kindje zou echt welkom zijn.

Mel, geniet lekker van de vakantie met je kindjes. Mijn dochter heeft de vakantie erop zitten en is alweer naar school.

Pien spannend zeg, ik hoop echt voor je dat je nu eens een positieve test in handen hebt. Heb je wel zwangerschapkwaaltjes of helemaal niet? Hoe was dat bij je 1e 2 kids?

Oh ja, mijn baas heeft mij gevraagd of ik meer wil gaan werken en het is zo'n leuke uitdaging dat ik graag ja wil zeggen, Maar ja met toch de wens voor een 3e kindje in mijn achterhoofd en het feit dat er op de crèche waar mijn jongste zit een wachtlijst is, ben ik bang dat ik straks de opvang niet kan regelen. De oudste gaat naar school en de jongste gaat nu voor 2 dagdelen naar de crèche. Ik  ben nu aan het nadenken over een oppas aan huis. Heeft 1 van jullie ervaring met zo'n organisatie die dan de financiële afwikkeling doet, zodat je ook deze opvang vergoed krijgt van de Belastingdienst. Oh ja, ik bedoelde voor de oppas in mijn vorige mailtje de oppas voor 's avonds en in de weekenden als we eens een avondje/dagje uit wilt met z'n 2-tjes.

Nou het is inmiddels een heel verhaal geworden.

Groetjes!

Terug
Bovenaan