Nog een 3e kindje?

hoi meiden

hier een berichtje van pien!
 nou ik heb afgelopen zondag een test gedaan en die was negatief maar heb nog niet weer getest.

ik ga er van uit dat ik niet zwanger ben en ga gewoon door alsof ik wel mijn nod gehad heb dus ga gewoon weer klussen deze week en dan heb ik mijn nod weer eind oktober ergens

als ik dan wel zwanger ben dan heb ik dit maandje weer mee gepikt en ben ik verder zwanger dan je denkt. hahaha

meiden sucses en ik hou jullie op de hoogt

groetjes pien

Heb vanmorgen een test gedaan en ik ben zwanger!!!!!!!! joepie ik ben zo blij
Hier wat glitters voor iedereen
*******************************************************************************************
*******************************************************************************************
Succes met vangen
Liefs Kyra

Hoihoi,

Kyra, super zeg! Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap, geniet er maar lekker van!

Pien, goh wat vreemd zeg, ben je al vaker overtijd geweest dan, of heb je een heel regelmatige cyclus?

Wij wachten toch nog maar tot  het einde van het jaar om voor onze 3e te gaan, gevoelsmatig zou ik het super vinden om nog 1 keer zwanger te zijn, maar ja de praktische kant weegt op dit moment zwaarder. Wel heel grappig ik zie heel veel mensen met drie kinderen op dit moment, zou dat een teken zijn?

Fijn weekend allemaal!

Hoi allemaal,

Kyra, wat goed nieuws! Geniet maar lekker van je zwangerschap.
Pien, hoe gaat het met jou? de RD nog gekomen of nog steeds niet?
Espritfreak, ik begrijp jou volkomen. Die praktische bezwaren fladderen ook steeds door mijn hoofd. Gevoelsmatig ben ik er steeds meer klaar voor, maar ja wil toch nog even wachten tot eind van het jaar. Geniet momenteel erg van onze kinderen en vraag me soms ook af wat ik nog meer te wensen heb. Een 3de is ook echt luxe hihi. Lijkt mij ook echt heerlijk om alles nog een keer mee te maken. Kunnen we er alvast lekker over dromen, nietwaar? Is ook erg leuk.
groetjes melanie

Kyra, van harte, geniet van je zwangerschap.
Hier zijn we in afwachting van mijn ei. 2 weken geleden RD gehad, en met mijn cyclus kan het dus tussen nu en 4 weken komen. Maar goed ons best doen de komende weken.
Wel sloeg vandaag de twijfel bij mij weer even toe. Vanmiddag een heerlijke middag met onze 2 meiden in bos en speeltuin gehad. Allebei met 1 kind opgetrokken, ja dat is toch anders als er 3 zijn lijkt me. Dan moet er steeds 1 alleen. Maar mijn mannetje vond het wat overdreven van me (en stelde als grap voor, dan moeten we maar kijken of er nog een 4e bij kan).
Ook zijn volgend jaar juli mijn schoonouders 40 jaar getrouwd, en als ik nu zwanger raak, dan ben ik dan of hoog zwanger of net bevallen.
Allemaal luxe natuurlijke, eerst maar eens afwachten of het spontaan gaat lukken.

groetjes Mel

Hey dames,

Mel en Melanie, wel grappig dat jullie hetzelfde soort gevoelens hebben als ik. Ook ik vraag me zo nu en dan af of we wel aan een 3e kindje moeten beginnen.  Onze dames kunnen zo goed met elkaar spelen en ik vraag me af hoe dit zal zijn als er een 3e rondhuppelt. Ook vraag ik me af of het met 3 kindjes nog financieel mogelijk is om op vliegvakantie te gaan. Dit jaar hebben wij met ons 4tjes heel erg genoten van onze vakantie op Mallorca en dat was dus echt voor herhaling vatbaar. Ook fietsen met 3 kinderen lijkt me niet echt praktisch, er fietst er altijd 1 alleen. Mijn man zegt inderdaad hetzelfde als jouw man Mel. Kortom wij nemen toch nog even de tijd om alles op een rijtje te zetten, want aan de ene kant zou ik liever vandaag als morgen zwanger willen worden, maar ja er is ook nog een andere kant hè?

Groetjes!

hoi meiden

iedereen blijft wel twijfelen denk ik tot het eindelijk zo ver is dat we zwanger zijn dan kun je niet meer terug en kun je er van gaan genieten en zie je ook de nadelen niet meer die je anders wel had bedacht

ach we zullen er gewoon voor moeten gaan als het een wens is en je gevoel zegt dat je dit graag wilt moet je het gewoon doen!!!!
ik ben nu 2 1/2 week overtijd en de testen zeggen dat ik niet zwanger ben dus ik blijf hoop houden
we gaan er voor dames

groetjes pien

Terug
Bovenaan