nog helemaal geen buikjes

verschrikelijk als mensen tegen me zeggen : "mijn buik is groter en ik ben nog een eens zwanger". Waar blijft mijn buik?????????
het groeit nu wel maar naar mij gevoel niet hard genoeg :p
groetjes patty

ja das idd geen leuke opmerking patty als ze dat tegen je zeggen, misschien kan je het wat accentueren met een leuke buikband, goede broek (even kijken waar hij leuk in uitkomt) ik snap dat je nu wel wilt gaan shown maar aan de andere kant een grote buik heeft ook veel nadelen dus wat dat betreft heb je straks een hoop plezier eraan.

@bloemetje, de kans bestaat nog wel maar ze is nu nog iets kleiner als dean, die zat steeds op de bovenste lijn en deze op de gemiddelde dus wie weet??

Hier ben ik weer 21 weken dus   nieuwe foto, niet echt veel verschil maar heb er iets leuks van gemaakt

Imd,

Wat een leuke foto's zijn dat, hoe doe je dat, ze zo bij elkaar zetten? Met fotoschop? Ga mn vriend maar eens vragen dat er ook op te zetten, kan ik ook van die leuke dingen maken.
Zit nu toch thuis. nou ja, heel veel.

En deze zit nog op het gemiddelde schema, hopelijk word het niet te groot. Is wel prettiger zwanger zijn denk ik? Heb je veel nadelen ondervonden aan zwangerschap van je zoontje? Dat het een zwaar kindje was?
Hier zat kindje ook op mooie lijn met aantal weken zwangerschap op de 20 weken echo, om de hoeveel weken heb jij echo dan?

Liefs

Hoi,

Mooie buik simone,
en 20 weken daar? Toen had ik zo een buikje nog niet, maar het is ook jou tweede. Hier is het de eerste.
Zal nog eens proberen de foto van 24 weken neer te zetten, ben nu inmiddels alweer bijna 26 weken, maar nog geen foto gemaakt.

Dus deze is van 24 weken

Heej meiden!
Ik kijk vanaf het begin al met dit topic mee, ikzelf hoor eigenlijk bij het mei forum thuis.
Maar wat zijn jullie buikjes al groot zeg.....
Hier mijn buik:

Ik krijg hem niet als foto erop dus vandaar de link maar.
Ik ben op deze foto 21 weken zwanger, van een meisje, 1e zwangerschap.

Fijne avond meiden,
Liefs Maaike

Terug
Bovenaan