November 2020

Heel vervelend inderdaad! Misschien toch een andere VK bellen, in een ander gebied, misschien in België? Ik heb eigenlijk geen idee welke maatregelen zij nemen.

Tips om wat te eten als je misselijk bent! 
inmiddels heb ik medicatie gekregen, Emasafene, en het helpt gelukkig! Kan nog niet veel doen, maar moet niet meer tig keer overgeven gelukkig. Nu gemiddeld een keer per dag! 

Wat helpt is om ervoor te zorgen dat je maag nooit leeg is, voelt wel lekker maar hier word je nog meer beroerd van. Ik neem dan een Lu cracker met smeerkaas of een beetje smoothie. Soepstengels af en toe en gewoon kleine beetjes waar je tegen kan. 

Heb gister voor het eerst in weken weer warm eten gehad. Knap je ook van op, want je beland echt in een vicieuze cirkel door weinig eten, beroerd worden en dan weer niet goed eten. 

Ben normaal heel sportief, ben afgestudeerd diëtist maar nu echt bij neergelegd dat het nou eenmaal zo is en dat de goede tijd met goed eten wel weer komt (hopelijk;-)) 
ohja en nog een tip, beschuitje met jam o.i.d. En dat nog liggend in bed eten, zodat je nog niet rechtop gaat zitten en je lichaam de tijd heeft om het te verwerken en dan pas opstaan. 

liefs! 

@Xjen dankjewel voor de tips! Het valt bij mij nu weer mee met de misselijkheid maar dan denk ik weer hmm is dat een slecht teken?
@Suuske wat ontzettend zuur! Kan je de termijnecho dan niet gewoon wat vroeger plannen?

Zojuist ook helaas een telefoontje gehad van het ziekenhuis dat de echo van vrijdag niet door gaat, heel erg zuur. En ook bericht van de verloskundige dat er voorlopig geen pretecho's meer plaatsvinden. Ik snap het wel, maar het brengt ook een hoop onzekerheid. Door de meerdere vroege miskramen in het verleden denk ik dat ik die onzekerheid voorlopig helaas nog niet kan verminderen, maar er is niets aan te doen.
hopelijk kan ik wel op tijd voor de termijnecho... maar we zullen zien .Verder naast de vermoeidheid en de enorme stemmingswisselingen van enorm geprikkeld, naar happy en weer naar verdrietig om niets (moet echt om alles huilen, van een zielige reclame, tot aan het annuleren van de echo) gelukkig (nog) geen last van misselijkheid. En ook dat brengt dan weer onzekerheid, ik mag natuurlijk niet klagen, maar hoezo ben ik nog niet misselijk geweest.... 

Mp ik ben ook nog niet misselijk geweest. Maar volgens mij zegt dat niet zo veel. Hoe veel weken ben je nu?
Mijn zus is nu zwanger van haar 3e kindje. 1e nooit misselijk geweest, nooit overgegeven. 2e vanaf week 8 misselijk en maar 1x overgegeven en nu bij de 3e week 10 eerste keer misselijk. Alles is dus mogelijk! 
Heel vervelend voor je dat de echo niet doorgaat, dat is echt balen. 

Ik heb nog geen bericht gehad dat mijn echo van maandag niet doorgaat, dus ga er voorlopig nog vanuit dat het gewoon kan. Wel rare tijden hoor, dat je nu zo lang moet wachten enzo. Allemaal heel logisch, maar het maakt het wel extra spannend in die eerste weken.. 

Hoi allemaal,

Ik voeg mij bij deze groep. Gisteren een hele lichte positieve sensitest test. Zojuist opnieuw getest met cb en zwanger!
Volgens mijn app op 19 november uitgerekend.
Ik ben al mama van een zoontje van 1.5 jaar

Hoi allemaal,

Ik voeg mij bij deze groep. Gisteren een hele lichte positieve sensitest test. Zojuist opnieuw getest met cb en zwanger!
Volgens mijn app op 19 november uitgerekend.
Ik ben al mama van een zoontje van 1.5 jaar

Terug
Bovenaan