November 2020

@juulie van harte!! Ook jullie eerste kindje?

En bedankt wat betreft het veranderen van je naam, via telefoon kon ik dat niet vinden, maar via laptop is het gelukt!
dan werkt het ook allemaal wat sneller merk ik :). Dit is vanaf nu dus mijn naam! 
ik ga mij nog wat verder inlezen... af en toe spiek ik even naar de foto van gisteren (de test)... blijft onwerkelijk hoor. 
Al voel ik het wel aan mijn lijf, vanochtend na het opstaan, kokhalzen,blegh!  en mijn tepels/borsten auuu!! , vanochtend om 6 uur klaar wakker, wel uurtje later dan de afgelopen 4 dagen ;) . En poeh ik heb het 's nachts zo warm!! 
herkenbaar voor jullie?  Fijne zondag! 

@Esenk, dit wordt inderdaad ook mijn 1e kindje! Jij (en de rest) ook nog gefeliciteerd :). Ik blijf ook maar naar de test staren, ik kan het gewoon nog steeds niet geloven! Ik hoop dat het een plakker is.. Ik denk dat ik elke dag ga testen tot aan de NOD. Ik had toevallig aan het begin van deze cyclus weer nieuwe zwangerschapstesten gekocht bij Sensitest (extra gevoelig) dus heb er nu 12 liggen haha! Daarnaast kreeg ik ook wat ''gratis'' normale testen erbij dus genoeg om op te maken haha!

Hoii allemaaal, alvast gefeliciteerd superleuk nieuws wat je in je leven kan horen! Zwanger!! Zelf heb ik van de week ook paar testen gehad en positief clearblue stond er 3+. Superblij na 2.5jaar bezigzijn na zoveel positieve testen en elke keer toch misging. Nogsteeds niet te geloven. Ik mag volgend week maandag 23maart naar vroeg echo ivm zoveel misgaande testen en na lang bezig zijn. Kan niet wachten, voel rommelige borrelende buik, zo bang dat ik denk van gaat het weer mis¿ :( hoop dat het deze keer echt goed is gelukt!! Iedereen heel veel succes. 16nov uitgerekend volgens verloskundige.  

KA
Van harte gefeliciteerd! Wat is het jullie gegunt! 
Hopelijk gaat alles goed! En is alles goed te zien op de echo! 
Dat zorgen maken doe ik ook hoor.. bij alles wat ik doe bang dat het misgaat durf ook nog niet echt blij te zijn! 
Maar hopelijk gaat het straks over als ik ons wondertje mag zien op de echo's
Mijn clearbleu test gaf ook 3+ maar dat lijkt me sterk gezien de laatste data menstruatie, dan moet het wel echt gelijk raak zijn geweest! 
Zo leuk om elkaar te volgen in dit avontuur

[quote quote=10302018]
KA
Van harte gefeliciteerd! Wat is het jullie gegunt!
Hopelijk gaat alles goed! En is alles goed te zien op de echo!
Dat zorgen maken doe ik ook hoor.. bij alles wat ik doe bang dat het misgaat durf ook nog niet echt blij te zijn!
Maar hopelijk gaat het straks over als ik ons wondertje mag zien op de echo’s
Mijn clearbleu test gaf ook 3+ maar dat lijkt me sterk gezien de laatste data menstruatie, dan moet het wel echt gelijk raak zijn geweest!
Zo leuk om elkaar te volgen in dit avontuur

Hebben jullie eventueel nog tips? Hier nu 6.4 weken en het maakt niet uit wat ik eet, maar ik blijf beroerd. Niet dat ik moet overgeven, maar de hele dag dat beroerde gevoel..

Lichte dingen eten? 
Droog voedsel misschien? 
Vooral geen dingen eten die zwaar op de maag liggen! Maar wel gewoon goed blijven eten.

[quote quote=10302217]Hebben jullie eventueel nog tips? Hier nu 6.4 weken en het maakt niet uit wat ik eet, maar ik blijf beroerd. Niet dat ik moet overgeven, maar de hele dag dat beroerde gevoel..[/quote]
Hier helaas ook. 
geen koffie/caffeine 
droge crackers, naturel chips, gemberbier, cola, vanille vla, verse gember munt thee, bananen.
het helpt allemaal iets, en de ene dag beter dan de andere dag.
hopelijk is het snel voorbij ?

Terug
Bovenaan