November 2020

Suussske wij kregen inderdaad wel een bericht dat er geen pretecho's zijn, maar de eerste gelukkig wel. Heel vervelend voor je! 

@suusske  ik werd ook vandaag gebeld.  Zoals t nu lijkt doen ze ook bij mij pas de termijn echo.  Mocht t wel binnen 3 weken veranderen dan word ik als nog gebeld. 
De intake etc allemaal telefonisch.  De termijn echo zoals het er nu naar uitziet  moet ik daar alleen heen. Maar o lk dat zou nog kunnen veranderen.  Pas 24 april termijn echo dus hoop dat t dan wat beter gaat in Nederland. 
Balen maar het is niet anders!  

Groetjes! 

Hier gaat het tot nu toe wel door.. behalve pretecho's! De eetste echo mag partner mee maar de rest niet meer. Helaas kan partner niet mee volgende week, omdat kindjes nu niet naar de opvang mogen..

Suussske wat ongelooflijk balen! Bij mij wilde de assistente dat ook proberen, maar toen heb ik haar bijna letterlijk door de telefoon gehaald. Ik had nl een week geleden al een aanvaring met haar omdat ze mijn aanmelding te vroeg vond (5 weken) terwijl op de site staat dat je mag bellen vanaf positieve test. 
Werd later op de ochtend door iemand anders teruggebeld dat ik gelukkig volgende week voor een vroege echo mag (7wk) en dan intake telefonisch en met 11 wk termijnecho. 
Ik kan me goed voorstellen dat je je teleurgesteld voelt, kun je morgen niet nog eens bellen in de hoop dat je een andere assistente/vk treft?

Ik mag inderdaad ook gewoon door volgend week 6 wk echo maandag. Voorzekerheid gebeld, en ze zei we houden minimale afspraken maar die van jou gaat wel gewoon dooor die laten we staan. Dus ben benieuwd. 

Hallo gisteren een echo gehad ivm bloedverlies gelukkig was alles goed een kloppend hartje gezien met 6 weken en 2 dagen eerst wilde ze me ook niet laten komen maar op aandringen mocht ik toch komen ik heb nog niet zoveel last behalve pijnlijke borsten moe zijn en af en toe een beetje misselijk gevoel dit maakte me wel een beetje onzeker omdat ik dit in de andere zwangerschappen niet heb gehad ik hoop dat jullie je ook wat beter gaan voelen als jullie de eerste echo hebben gehad 

Ik heb ook vanmorgen de Gyn gebeld, en ik mag 9 april komen voor een 6 weken echo! Bij ons in het ziekenhuis gaat alles m.b.t. zwangerschap wel gewoon door zei ze. Ik heb geen idee waaraan dit ligt, misschien aantal besmettingen in de buurt? Er zijn er hier pas 3, maar we zitten wel aan Amsterdam (zit in Amstelveen).

Misschien ligt het aan de regio inderdaad, ik woon in Brabant en daar zijn veel besmettingen. Desondanks vind ik het echt stom... Die stress lijkt me ook niet goed voor de baby. Ik heb vorige keer al twee weken met een dode baby in mn buik gelopen, omdat er vier weken tussen de echo's zat. Als de eerste echo pas bij 12 weken is... 

Terug
Bovenaan