November 2020

Mijn extra echo is niet medisch maar echt een pret echo? omdat ik niet kan wachten.
als jij er ook 1 wilt kan je online kijken waar ze pret echo’s maken, je moet het alleen wel zelf betalen?

@vol verwachting: ik heb een afspraak gemaakt bij een een pret echo centrum in Eindhoven, Soon. 
Die vrouw maakt alleen maar pretecho's, dus vandaar dat dat wel door kan gaan. Is wel pas vanaf 10 wk, want is ook alleen uitwendig.
als je bij Google zoekt op pretecho centrum en dan je woonplaats, is er misschien ook wel iets wat voor jou dichtbij is. Want dit soort echo centra zit overal.
de kosten zijn idd voor je zelf, maar goed, ik wilde echt niet wachten, dus mij was het  me wel waard. 

[quote quote=10306084]@vol verwachting: ik heb een afspraak gemaakt bij een een pret echo centrum in Eindhoven, Soon. Die vrouw maakt alleen maar pretecho’s, dus vandaar dat dat wel door kan gaan. Is wel pas vanaf 10 wk, want is ook alleen uitwendig. als je bij Google zoekt op pretecho centrum en dan je woonplaats, is er misschien ook wel iets wat voor jou dichtbij is. Want dit soort echo centra zit overal. de kosten zijn idd voor je zelf, maar goed, ik wilde echt niet wachten, dus mij was het me wel waard.[/quote]
Bedankt voor de tip! Had Soon ook al gezien inderdaad, maar ging er ergens vanuit dat daar de echo's ook niet doorgingen. Thanks voor de tip! Is super dichtbij voor ons

[quote quote=10306084]@vol verwachting: ik heb een afspraak gemaakt bij een een pret echo centrum in Eindhoven, Soon. Die vrouw maakt alleen maar pretecho’s, dus vandaar dat dat wel door kan gaan. Is wel pas vanaf 10 wk, want is ook alleen uitwendig. als je bij Google zoekt op pretecho centrum en dan je woonplaats, is er misschien ook wel iets wat voor jou dichtbij is. Want dit soort echo centra zit overal. de kosten zijn idd voor je zelf, maar goed, ik wilde echt niet wachten, dus mij was het me wel waard.[/quote]
Bedankt voor de tip! Had Soon ook al gezien inderdaad, maar ging er ergens vanuit dat daar de echo's ook niet doorgingen. Thanks voor de tip! Is super dichtbij voor ons

Ik dacht dat er helemaal geen pretechos gedaan werden op moment! Maar mijn echo bij de gewone verloskundige is met 10 weken. Maar hoor mensen met 6 en 8 weken, dat zou ik ook wel willen maar dat kan denk ik niet... 

Jammer dat je partner er idd niet bij mag zijn. Wat misschien helpt is video bellen met hem tijdens de echo/gesprek dan is hij er toch bij en kan hij er (soort van) er zijn voor je?

Terug
Bovenaan