November 2020

Hi allemaal!
Ik sluit ook aan! Gister mijn eerste positieve test. 26 november uitgerekend volgens de verloskundige die ik net gesproken heb. 29 april de eerste echo. Het is mijn eerste dus heel spannend en nieuwschierig!!

Liefs! ❤

Wat krijgen jullie allemaal snel, vergeleken met mij, een vroege echo.
ik ben ongeveer 29nov uitgerekend en mag pas op 7mei voor het eerst op de echo komen?

nog echt lang wachten?‍♀️

Anoesja 
komt bij mij omdat ik nu onder extra controle sta. Anders zou ik ook pas rond 10 weken de 1e echo hebben. 

bij de 1e had ik ook pas 7 weken na de positieve test de 1e echo 

Hallo allemaal daar ben ik weer, ik heb van de week ook een vroeg echo gehad 6 wk en het hartje klopte ook ☺☺? nog steeds blijft het spannend omdathet toch nog pril is. Morgen ben ik 7 weken xxx 20 april mn tweede echo 

Gefeliciteerd met de eerste goede echo's, en ook gefeliciteerd aan de nieuwe dames hier in de groep.
wat is het toch spannend allemaal, 
ik heb volgende week m'n telefonische intake, ik zit midden in het Brabantse land en dus moet ik eigenlijk nog een aantal weken wachten tot de termijn echo. Maar omdat wij toch wel heel graag een kloppend hartje willen zien voordat we het aan onze familie vertellen, en ik kan echt niet zo lang wachten, heb ik nu toch een pretecho weten te regelen met 10 weken.
zeker met de meerdere vroege miskramen in het verleden willen we eerst de zekerheid hebben van een kloppend hartje, en als het dus over 2 weken allemaal goed is, zijn we nog niet eerder zo ver gekomen. 

[quote quote=10306000]Gefeliciteerd met de eerste goede echo’s, en ook gefeliciteerd aan de nieuwe dames hier in de groep. wat is het toch spannend allemaal, ik heb volgende week m’n telefonische intake, ik zit midden in het Brabantse land en dus moet ik eigenlijk nog een aantal weken wachten tot de termijn echo. Maar omdat wij toch wel heel graag een kloppend hartje willen zien voordat we het aan onze familie vertellen, en ik kan echt niet zo lang wachten, heb ik nu toch een pretecho weten te regelen met 10 weken.[/quote]
Hier ook midden in Brabant. Mag ik zo nieuwsgierig zijn en vragen waar je een vroegere echo hebt geregeld?

Terug
Bovenaan