November 2020

Ja videobellen gaan we zeker doen tijdens de echo als mijn man zijn werk het op dat moment toelaat. Vind het wel echt allemaal super spannend, maar ja dat zal ook wel blijven zeker tot de 20 weken. 

Ik heb afgelopen donderdag mijn eerste echo gehad met 6+4 weken. Nu over een maandje weer terug. Moest wel vaginaal, anders was er niks te zien. Zag al gelijk een knipperlichtje in de verte, wat heeeeel veel zorgen gelijk weg nam. Zo mooi om zijn hartje te zien kloppen! 

[quote quote=10306286]Ik heb afgelopen donderdag mijn eerste echo gehad met 6+4 weken. Nu over een maandje weer terug. Moest wel vaginaal, anders was er niks te zien. Zag al gelijk een knipperlichtje in de verte, wat heeeeel veel zorgen gelijk weg nam. Zo mooi om zijn hartje te zien kloppen![/quote]
Wat een fijn nieuws!! Gefeliciteerd 

Hey rdubb ik lees je verhaal dat je echo zonder partner moet. Ik heb 4 miskramen achter de rug. Mijn partner is wel meegegaan maar in de auto blijven zitten. Dat gaf me echt een fijn gevoel dat ik direct naar hem toe kon rennen als het nodig was. Gelukkig lijkt nu alles goed te gaan.

Hebben jullie ook een hele erge opgezette buik? Ik heb sinds 2 dagen echt een opgezette buik. Lijk wel of ik 20 weken zwanger ben, terwijl ik pas 7+4 ben. Zouden dat mijn darmen kunnen zijn? Vorige zwangerschappen niet gehad haha! 

Van me darmen heb ik tot week 18 ofzo last gehad. Ik heb er wel een hangbuikje aan over gehouden? maar dat komt vooral omdat ze erg groot was?en ik was toen ook bijna 30kilo aan gekomen? had bedrust vanaf 16weken dus dan is het erg lastig om fit te blijven???
maar elk lichaam en zwangerschap is anders dus het zegt allemaal niks, ik hoop dat je niet lang meer last heb van je darmen

Ja iedere zwangerschap is natuurlijk weer anders! Ik ben benieuwd! Wat ik een paar dagen hiervoor schreef dat ik 24/7 beroerd was ineens vandaag nauwelijks last van..hmm weer een momentje van onzekerheid. Laatste zwangerschap met 12+5 mis gegaan, dus deze zwangerschap ben ik wat onzekerder ?

Terug
Bovenaan