Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Wat fijn nieuws!!
en heel lief dat je zo vaak op echo/controle mag komen. Is ook veel beter voor de baby een mama die niet vol zit met stress ?
geniet van al de extra’s ?
Dankje ja heb echt super fijne verloskundigen die er altijd zijn voor mij en de baby. Ook toen het de vorige keer mis ging met 24 weken toen belden ze tot 8 weken na de bevalling nog hoe het met mij en mijn man ging. Echt super lief ?
Hoi dames,
ik merk dat ik me zorgen maak om de kilo’s die ik ga aankomen.
vorige zwangerschap was ik 30kilo aan gekomen?30!!. En deze x wil ik koste wat het kost het niet zo ver laten komen.
ik weet dat je niet alle kilo’s kan tegen houden en ik was ook weer snel 20kilo kwijt maar die laatste 10 waren moeilijk.
Het thuis zitten helpt niet echt moet ik zeggen tegen de zorgen?ik wil gewoon niet weer zo extreem dik worden, zwanger oké maar niet dik?
@Anousja ik snap je zorgen heel goed. Gezond eten en bewegen schijnt heel goed te helpen. Maar ik kan je helaas niet helpen hiermee, want de vorige zwangerschap ben ik tijdens de zwangerschap 5 kilo kwijt geraakt. Die er trouwens na de bevalling zo weer aan zat ?
@anousja ik vind het heel begrijpelijk dat je je hier druk over maakt. Ik was bij mijn eerste zwangerschap al wat zwaar en ben toen maar 10 kilo aangekomen. Na de bevalling en een lastige periode ben ik vervolgens nog eens 10 kilo aangekomen. Dat resulteert nu in veel te zwaar zijn.
Ik hoop merk dat ik heel bang ben om nog meer aan te komen, alleen ipv misselijk zijn heb ik gewoon constant een hogerig gevoel. En ik ben nog maar 8 weken ? erg lastige combinatie.
Het enige wat ik kan zeggen is dat ik nu heel bewust kies wat ik eet en dat als alles straks weer wat normaal wordt, ik 1x per week wil gaan zwemmen.
Spreek je zorgen altijd uit naar je verloskundige. Zij zijn er om te helpen.
Ik zal het zeker met de vk bespreken, had ik nog niet aan gedacht?
mij sport normaal ook 1/2x in de week en werk 3 dagen in de week waar ik ook veel voor loop/beweeg en merk dat ik dat nu echt wel mis en dat het lastig is in deze situatie om genoeg te bewegen.
idd gezonde keuzes maken en blijven bewegen?? meer kan ik niet doen?
We zien wel waar het schip strandt