November 2020

Hoi allemaal, 
vandaag voor het eerst op dit forum aan het rondneuzen en kwam bij dit gezellige groepje aan :)
Zelf heb ik anderhalve week geleden een positieve test gedaan. Was niet helemaal zeker van m'n laatste menstruatie (ben nog niet zo heel lang van de anticonceptie af, vandaar) en heb dus vorige week een echo gehad. Ze verwachtte dat ik 'ongeveer' 5/5.5 week in verwachting ben - zoveel was er nog niet te zien. Omdat ze het nog niet met zoveel zekerheid kon inschatten, mag ik volgende week vrijdag weer. Spannend!
Ik merk zelf vooral dat er een hoop op me afkomt! Zowel qua informatie als wat m'n lijf opeens allemaal doet.. Heel bijzonder allemaal. 
Kan niet wachten tot volgende week vrijdag in ieder geval. Heel benieuwd wat ik dan ga zien!

Oh mamavandrie wat fijn dat je weer zwanger bent! Hopelijk deze keer een mooi broertje of zusje voor je kindjes.

ik heb zelf 4 miskramen gehad en bij alle vier compleet uiteenlopende kwalen. Van bijna niks tot extreme vermoeidheid, tot bekkenklachten nog voor de positieve test ? 

ik hoop dat ik je daarmee een beetje gerust kan stellen, want ondanks dat het gek klinkt, de verloskundige heeft echt gelijk.  Hopelijk vliegen de dagen voorbij.

Gefeliciteerd nieuwe mommy’s-to-be! 

Vandaag mijn eerste echo gehad. Waarschijnlijk 9 weken en 3 dagen zwanger! Zo bijzonder om voor het eerst mee te maken, mijn vriend wachtend in de auto haha. 
Het hartje zien kloppen, maar vanaf 10 weken willen ze het pas laten horen. Over twee weken weer terugkomen om goed te zien wat de precieze uitgerekende datum wordt. Heb ik ‘geluk’ mee om nog een keer te mogen. 

liefs 

Hey Dames, erg veel stress gehad deze week. Verloor oud bloed al 4 dagen lang, dus de verloskundige gebeld kan morgen terecht voor een echo. Gelukkig is het nu gestopt en heb ik nog steeds erg veel last van kwaaltjes? misselijk, moe en snel geïrriteerd? ben wel echt heel bang dat het niet goed zit. Morgenmiddag weten we meer?

Hey Dames, sorry voor het wachten ? maar alles is okey! Hartje klopt ? nog wel heel pril 6w en 5d vandaag. Volgende week gewoon weer heen voor controle, meer voor mezelf dan voor baby. 
Maar ben echt super opgelucht, vannacht ook voor het eerst weer gewoon 8 uur aan een gesloten geslapen en geen nare dromen oid gehad. 

krijg nu elke week tot 10 weken controle en daarna gaan we kijken of het voor mij ook lukt om naar elke 2 weken te gaan. Maar heb zulke lieve verloskundigen het maakt hun niet uit of ik wekelijks of maandelijks langs kom waar ik blij van wordt. ?

Terug
Bovenaan