November 2020

Bij ons weet nog niemand het. Maar morgen ben ik 10 wk en krijgen we onze eerste echo, en als die goed is gaan we het dit weekend vertellen. 
erg spannend de echo morgen, m'n vriend zal er via videobellen toch een beetje bij zijn. Maar ik ben al de hele dag een beetje zenuwachtig voor morgen.
ik hou jullie op de hoogte van de uitslag,

@Mp hoe ging het? Ik ben heel benieuwd..
Ik ben over 3 weken ruim 10 weken en heb dan mijn echo. Dan gaan we het die week erop met moederdag tegen mijn schoonouders zeggen... 

@mp hoe was het?
ik ben vandaag 7weken dus moet nog 3weken wachten op een echo.
mijn vader en beste vriendin weet het. Op me werk 1 collega maar verder niemand.
we gaan het vandaag bij de paaslunch vertellen aan mijn schoonfamilie. Onze dochter krijgt een shirt ‘best sister’ aan? kijken wie het opvalt

Ohja de werkgever, die heb ik het ook verteld omdat ik zo ziek was! 

spannend en leuk om te vertellen! Haha wat leuk zo’n shirt!! 

ik heb aankomende donderdag nog een echo, dan 11,5 weken zwanger dus denk in het weekend vertellen aan familie. De rest nog even wachten totdat we elkaar weer mogen zien denk ik.. Als dat niet te lang duurt haha

Bij mij wisten mijn ouders en schoonouders het direct, wij kunnen het niet zo goed stil houden voor hun.
Afgelopen donderdag weer echo gehad, vandaag 7w+6d en toevallig al mijn broers gesproken dus hun dat ook verteld. Zullen het denk ik ergens deze week ook mijn schoonzussen vertellen. Vorige keer hebben we het ook met 8 weken verteld aan de broers en zussen. 
op het werk weten 2 naaste collega’s het en mijn manager. Omdat ik op die manier voorrang kreeg met thuiswerken. De naaste collega’s waren op de hoogte dat we aan het proberen waren en van de spanning en stress die het met zich mee brengt. 

@Anoesja ahw at leuk zo'n shirt ik heb ook al drie shirts voor mijn zoon gekocht ? eentje met 'big brother' eentje met 'promoted to big brother' en eentje met 'big brother 2020' heel leuk ?ik denk na de Nipt dat ik dan een foto doe als de uitslag goed is ?

Even iets anders?

mij zou het heel leuk vinden om een fb groepje te maken, geheim natuurlijk zodat niemand het weet?
hebben jullie daar ook behoefte aan?

Terug
Bovenaan