November 2020

@xjen
de groep is idd te vinden door iedereen die er naar zoekt maar je kan niet zien wie er lid is of wat er geschreven wordt.
het geeft me ook wel een beetje de zenuwen zo? het groepje wat ik heb met mijn dochter is ook niet te vinden op fb dus dat was net ff wat veiliger voor mijn gevoel

Hoi dames, 
Als je de link hebt kan je de groep vinden, en als je lid bent ook, maar anders echt niet. Probeer maar via het account van je vriend ofzo, dan is hij niet vindbaar. Hierdoor dachten we in het begin dat we het verkeerd hadden gedaan ;)
Er zijn meerdere november groepen, dus misschien dat jullie daarmee verwarren?

Vandaag de eerste echo gehad. Alles zag er goed uit en het hartje klopt. Ik zit op 7+4. Super blij! 29 april weer. Spannend allemaal! 
Ik hoop voor jullie ook mooie echo's! 
Liefs

Beste dames,
Allereerst allemaal gefeliciteeerd met jullie zwangerschap!!
Op dit moment ben ik in verwachting van mijn eerste kindje.
Ik ben nu 9 weken in verwachting maar heb pas 28 april mijn eerste echo.
Ik merk dat ik daardoor heel erg onzeker ben en dit groeit met de dag.
Ook krijg ik steeds wat meer steken in mijn zij en onderbuik.
Dit heb ik al een tijdje maar vandaag is wat meer.
Iemand dit dit herkent? Iemand die mij gerust kan stellen?
Ik merk dat ik echt aan toe ben om met iemand te praten of dit.
Liefs Kaylee.

Hee allemaal,   nou na lang twijfelen ( ik dacht ik lees wel gewoon mee) toch maar aangemeld. Toch wel een stuk gezelliger en wellicht handig om met anderen te kletsen. Ik ben nu 10+1 weken zwanger en uitgerekend op 10 november. Tot nu veel last van allerlei kwaaltjes en bloedingen maar steeds met een goede echo dus we proberen het heel nuchter en positief te benaderen. Vandaag de tien weken echo gehad en hij/zij is goed aan het groeien. 29e mag ik weer kijken :)
@kaylee; ik herken dit zeker. Ik heb er ook heel veel last van. Steken in mijn zij die om de 5 tellen komen en gaan. Vaak helpt het bij mij als ik van houding verander of een kruik pak en rustig ademhalingsoefeningen doe. Ook ik heb veel onzekerheden erdoor maar inderdaad die groeiende baarmoeder! Ik probeer het nu te zien als Yes het is allemaal in werking daar beneden. Zolang je niet flauw valt van de pijn zou het erbij moeten horen als het goed is
  liefs Jessy 

Hoi dames, 
ik heb afgelopen vrijdag mijn echo gehad, zou 10 wk zwanger moeten zijn, maar helaas was er geen hartje wat klopte. Ons wondertje is met 8,5 week gestopt met verder groeien.

Ik wil jullie allemaal een heel erg fijne zwangerschap wensen en veel succes de komende maanden!! 

Oh! Wat verdrietig Mp! Heel veel sterkte met dit verlies :(. Hopelijk mogen jullie als dit achter de rug is toch nog snel een kindje krijgen!

Terug
Bovenaan